Folk i og omkring Roskilde har mere travlt~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-03-09 10:02

Ud af de 10 fartmålere der er sat op, står de 3 ved Roskilde næsten for
halvdelen af bøderne.
http://www.dagbladetonline.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090314/LN_ROSKILDE/90975639/3000

Ialt 4146 bøder ud af ca. 9000 samlet.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : John Sahl

Dato : 14-03-09 12:00

Per Beer Hansen wrote:
> Ud af de 10 fartmålere der er sat op, står de 3 ved Roskilde næsten
> for halvdelen af bøderne.

Det er mig ubegribeligt at man kan blive "fanget" i de fartfælder der. Det
er jo så tydeligt at de er der.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-03-09 12:13

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i meddelelsen

> Det er mig ubegribeligt at man kan blive "fanget" i de fartfælder der. Det
> er jo så tydeligt at de er der.

Ja det er også et mysterie for mig, folk må jo køre og snorksove

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-03-09 01:58

On Mar 14, 12:13 pm, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOS...@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

> Ja det er også et mysterie for mig, folk må jo køre og snorksove

Så viser det jo bare at de virkelig er nødvendige.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk

Fra : Jørgen L.

Dato : 15-03-09 00:07

> Ialt 4146 bøder ud af ca. 9000 samlet.

Det er i alt fald logisk hvorfor det ikke er den måler på Slagelses vej ved
Kalundborg, der har kun været kammera i sammenlagt 9 dage, først en periode
på 7 dage og nu er der lige blevet monteret kammera i for 2 dage siden.
Men den virker temmeligt godt for indadgående mod Kalundborg selv om den er
tom.

Men jeg er imponeret over alle de ekstra målninger der forertages, hele 3
steder før og også efter standeren.

I udad gående måles der også de samme 7 steder, der er dog ikke kammera.

Og jeg skal love for at folk gør hvad de kan for at der også kommer et op
der, kun 1/10 kører under 60 og der er fartegrænsning på 50 på det sted, så
det er kun et spørgsmål om tid.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 15-03-09 00:38

[Default] On Sat, 14 Mar 2009 10:02:08 +0100, "Per Beer Hansen"

Roskilde-syge?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-03-09 09:22

"Martin Mose Larsen" <martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> skrev i meddelelsen

> Roskilde-syge?

Ja det må det være

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 15-03-09 10:06

On Sun, 15 Mar 2009 09:22:26 +0100, Per Beer Hansen wrote:

> "Martin Mose Larsen" <martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> skrev i
> meddelelsen news:0ufor49snh18tmsig4ttffin1pdfv45j1k@4ax.com...

> Ja det må det være

Også kaldet racer-mave...