borg warner gear reservedele
Fra : claus

Dato : 07-03-09 09:15

Hej Gruppe

jeg har i min båd et borg warner hydraulisk gear som et par sæsoner har
drillet mig lidt nu har jeg så taget skridtet og rykket det ud adskilt og
fundet ud af hvad der er galt.
har også fundet stumperne jeg skal bruge bla et sæt koblingsplader
kontaktede en dansk importør for at få en pris på stumperne
fik et lille sjok ca 5000 kr for nye koblingsplader, pakningssæt og leje
prøvede lige at surfe lidt på nettet og kan se at i usa koster et komplet
sæt koblingsplader 168$ og pakningssæt noget mindre
nogen her der har købt reservedele fra udlandet til et borg warner gear som
kan anbefale forhandler

mvh claus

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 12-03-09 23:09

"claus" <blablabla@klatterup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sæt koblingsplader 168$ og pakningssæt noget mindre
> nogen her der har købt reservedele fra udlandet til et borg warner gear

Hej Claus

Desværre kan jeg ikke hjælpe med dit spørgsmål.

En mulighed var måske at kontakte Jens Kock fra Dansk Nauticat club.
http://www.nauticat.dk/

Han kunne nok også have interesse i det du finder ud af i projektet.

Mvh
JR

Fra : claus

Dato : 13-03-09 05:04

> [...]
> http://www.nauticat.dk/
>
> Han kunne nok også have interesse i det du finder ud af i projektet.

Hej

Jeg har fundet en online shop i usa so har samtlige stumper til fornuftige
priser
med bla en opsplittet tegning af gearet med varenumre lige til at gå til
har så oprettet en paypal konto og ordret delene til under en 3 del af
prisen i dk inclusiv forsendelse
og ja jeg ved godt at der kommer told + moms på men prisen ender stadig
under det halve

så jeg er lidt spændt på at modtage delene

se hjemmesiden her

http://bpi.ebasicpower.com/c/ALL3/Marine+Transmissions

Mvh claus

Fra : claus

Dato : 30-03-09 19:48

> [...]
> under det halve
>
> så jeg er lidt spændt på at modtage delene

Så er stumperne modtaget det ca en uge blev leveret med Fedex fik tracking
no og kunne følge pakken hele vejen fra overthere til døren.
Alle delen var korrekte er lige blevet færdig med gearet i dag har monteret
og testet det på land ser ud til at virke igen
endelig test sker når båden bliver søsat om ca 14 dage.
jeg har vel ca fået delene til en 3 del af prisen ved at bestille dem i usa
og bemærk det er inklusiv transport ca 100 dollars

så alt i alt en positiv oplevelse

mvh claus