|
| Det er nu meget skægt... Fra : Frederik |
Dato : 09-03-09 21:25 |
|
At med finanskrisens hærgen koster en Mercedes CL600 (V12-biturbo med 500
hypper) fra 2004 nu lige over 100k i UK.
I mellemtiden kan vi her fornøje os med en Fiat Doblo fra 2006 til 119K.
Verden er da et mangfoldigt sted...
Mvh.
Frederik
| |
Mogens (09-03-2009)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 09-03-09 21:27 |
|
"Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> skrev i meddelelsen
news:a1115$49b57b0b$5748ce71$6752@news.comxnet.dk...
> At med finanskrisens hærgen koster en Mercedes CL600 (V12-biturbo med 500
> hypper)
Den har 612 hk - det 55 AMG, som har 500 hk
| |
Frederik (09-03-2009)
| Kommentar Fra : Frederik |
Dato : 09-03-09 21:35 |
|
"Mogens" <no@mail.dk> skrev i meddelelsen
news:HYetl.7027$U5.75741@newsb.telia.net...
>
>
> "Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> skrev i meddelelsen
> news:a1115$49b57b0b$5748ce71$6752@news.comxnet.dk...
>
>> At med finanskrisens hærgen koster en Mercedes CL600 (V12-biturbo med 500
>> hypper)
>
> Den har 612 hk - det 55 AMG, som har 500 hk
Den har 500. CL65 har 612.
CL 55 AMG 500 hk / 700 nm
CL 600 500 hk / 800 nm
CL 65 AMG 612 hk / 1000 nm
Det er W215, vi taler om.
| |
Klaus G. (09-03-2009)
| Kommentar Fra : Klaus G. |
Dato : 09-03-09 21:37 |
|
> CL 65 AMG 612 hk / 1000 nm
Sådan en så jeg på motorvejen i sidste uge på danske plader... Den kunne
sjovt nok køre fra den udbollede Iveco jeg tullede rundt i :)
--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk
| |
Frederik (09-03-2009)
| Kommentar Fra : Frederik |
Dato : 09-03-09 21:40 |
|
"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:49b57dc6$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>> CL 65 AMG 612 hk / 1000 nm
> Sådan en så jeg på motorvejen i sidste uge på danske plader... Den kunne
> sjovt nok køre fra den udbollede Iveco jeg tullede rundt i :)
>
>
> --
> Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
> www.seth-enoch.dk
>
Han havde nok travlt med at flygte fra visheden om den afgift, der var fuldt
med... ;)
| |
Mogens (09-03-2009)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 09-03-09 21:45 |
|
"Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> skrev i meddelelsen
news:b11d2$49b57eab$5748ce71$8475@news.comxnet.dk...
> Han havde nok travlt med at flygte fra visheden om den afgift, der var
> fuldt med... ;)
Søndag tulrede en spritny Ferrari 599 på danske plader rundt i vort
lokalområde. Pris ikke under 5 mill kr
Vedr CL 600 vs 600 AMG var jeg af den opfattelse, at førstnævnte var uden
bi-turbo. Det er så forkert...
/Mogens
som har kig på en SL 65 AMG V12 bi-turbo
| |
Frederik (09-03-2009)
| Kommentar Fra : Frederik |
Dato : 09-03-09 21:50 |
|
"Mogens" <no@mail.dk> skrev i meddelelsen
news:gdftl.7028$U5.75963@newsb.telia.net...
> "Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> skrev i meddelelsen
> news:b11d2$49b57eab$5748ce71$8475@news.comxnet.dk...
>
>> Han havde nok travlt med at flygte fra visheden om den afgift, der var
>> fuldt med... ;)
>
> Søndag tulrede en spritny Ferrari 599 på danske plader rundt i vort
> lokalområde. Pris ikke under 5 mill kr
>
> Vedr CL 600 vs 600 AMG var jeg af den opfattelse, at førstnævnte var uden
> bi-turbo. Det er så forkert...
>
> /Mogens
> som har kig på en SL 65 AMG V12 bi-turbo
W215 kørte med en turboløs 600 til at starte med (367 hk). Den blev afløst
af dobbeltturbo varianten.
Du ringer bare, når den skal køres til. Den er ofte målt som hurtigere end
Zonda'er og Murcielago'er.
| |
Mogens (09-03-2009)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 09-03-09 21:54 |
|
"Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> skrev i meddelelsen
news:c2a26$49b580f4$5748ce71$9485@news.comxnet.dk...
> W215 kørte med en turboløs 600 til at starte med (367 hk). Den blev afløst
> af dobbeltturbo varianten.
Ah derfor
> Du ringer bare, når den skal køres til. Den er ofte målt som hurtigere end
> Zonda'er og Murcielago'er.
Den er målt hurtigere på toppen end storebroderen SLR
| |
Kent Oldhøj (09-03-2009)
| Kommentar Fra : Kent Oldhøj |
Dato : 09-03-09 22:39 |
|
"Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> wrote in
news:c2a26$49b580f4$5748ce71$9485@news.comxnet.dk:
> W215 kørte med en turboløs 600 til at starte med (367 hk). Den blev
> afløst af dobbeltturbo varianten.
Check. Du mener sikkert C215...
> Den er ofte målt som hurtigere end Zonda'er
Arrrrh.... arrrrh... En CL65 skal slæbe 3,4 kg pr hk, en Zonda S (den gamle
sløve udgave) kan nøjes med 2,2 kg. De nye kommer under 2 kg....
Sådan en Zonda klarer kvartmilen på under 11 sekunder. Merceren kommer ikke
under 12....
--
Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.
| |
Frederik (09-03-2009)
| Kommentar Fra : Frederik |
Dato : 09-03-09 23:04 |
|
"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:Xns9BC9E664D2279kentoldhoj@oldhoj.dk...
> "Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> wrote in
> news:c2a26$49b580f4$5748ce71$9485@news.comxnet.dk:
>
>> W215 kørte med en turboløs 600 til at starte med (367 hk). Den blev
>> afløst af dobbeltturbo varianten.
>
> Check. Du mener sikkert C215...
>
>> Den er ofte målt som hurtigere end Zonda'er
>
> Arrrrh.... arrrrh... En CL65 skal slæbe 3,4 kg pr hk, en Zonda S (den
> gamle
> sløve udgave) kan nøjes med 2,2 kg. De nye kommer under 2 kg....
>
> Sådan en Zonda klarer kvartmilen på under 11 sekunder. Merceren kommer
> ikke
> under 12....
>
> --
> Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.
Ja, korrekt er det jo C215. Den omtales dog også som W215, da der jo ikke
findes en sedan 215. Laver du en google på W215, vil du se at den også
omtales som sådan stort set alle steder.
"Den er ofte målt som hurtigere end Zonda'er" Talte om SL65.
Vægt/effekt er rigtigt, men du glemmer, at en SL65 har meget højere moment
plus et automatgear, som gør den væsentligt nemmere at skyde afsted.
Ved perfekte starter er Zondaen da hurtigst, men jeg taler enkelte dragløb,
der er det set at SL65'eren er hurtigere.
Mvh.
Frederik
| |
Kent Oldhøj (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Kent Oldhøj |
Dato : 10-03-09 00:25 |
|
"Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> wrote in
news:34aed$49b5923b$5748ce71$16139@news.comxnet.dk:
> "Den er ofte målt som hurtigere end Zonda'er" Talte om SL65.
Det ændrer ikke meget. En Zonda vejer stadig 3/4 tons mindre Ja selv
den nye SL65 Black Series med 670 hk og "kun" 1850 kg, kan ikke følge en
Zonda F.
> Ved perfekte starter er Zondaen da hurtigst,
Andet gider vi vel ikke snakke om.... ellers kan en 2CV da osse nakke en
topfuel dragster ved enkelte starter
Men sådan en 65 AMG er nu et imponerende stykke mekanik. Iøvrigt siger
rygterne at Zonda'ens efterfølger får samme motor... naturligvis i
specialtrim.
Den gamle AMG suge V12'er kan desværre ikke leveres mere Havde ellers
en fantastisk lyd...
http://www.youtube.com/watch?v=MiroepFi1fw&feature=
--
Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.
| |
Frederik (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Frederik |
Dato : 10-03-09 01:30 |
|
"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:Xns9BCA446A9FB0kentoldhoj@oldhoj.dk...
> "Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> wrote in
> news:34aed$49b5923b$5748ce71$16139@news.comxnet.dk:
>
>> "Den er ofte målt som hurtigere end Zonda'er" Talte om SL65.
>
> Det ændrer ikke meget. En Zonda vejer stadig 3/4 tons mindre Ja selv
> den nye SL65 Black Series med 670 hk og "kun" 1850 kg, kan ikke følge en
> Zonda F.
>
>> Ved perfekte starter er Zondaen da hurtigst,
>
> Andet gider vi vel ikke snakke om.... ellers kan en 2CV da osse nakke en
> topfuel dragster ved enkelte starter
>
> Men sådan en 65 AMG er nu et imponerende stykke mekanik. Iøvrigt siger
> rygterne at Zonda'ens efterfølger får samme motor... naturligvis i
> specialtrim.
>
> Den gamle AMG suge V12'er kan desværre ikke leveres mere Havde ellers
> en fantastisk lyd...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=MiroepFi1fw&feature=
>
> --
> Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.
Uden at vi skal tærske langhalm på det, så taler jeg specifikt om den
originale C12. Den var fra Zondas side opgivet til 4.2 sec 0-60 mph.
SL65'eren er målt dernede også af diverse blade.
Men hvis vi kan blive enige om, at de er fede begge to, så lad os bare lukke
den der. ;)
| |
Mogens (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 10-03-09 06:21 |
|
"Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> skrev i meddelelsen
news:1224c$49b5b477$5748ce71$28911@news.comxnet.dk...
> Uden at vi skal tærske langhalm på det, så taler jeg specifikt om den
> originale C12. Den var fra Zondas side opgivet til 4.2 sec 0-60 mph.
> SL65'eren er målt dernede også af diverse blade.
Min bil gør samme øvelse på 3,9 sek
| |
Klaus D. Mikkelsen (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 10-03-09 06:37 |
| | |
Fly Christensen (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Fly Christensen |
Dato : 10-03-09 08:24 |
|
On Tue, 10 Mar 2009 06:37:17 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:
>Mogens skriver:
>>
>> Min bil gør samme øvelse på 3,9 sek
>
>"Blæreerektum"
"vesicaerektum ", når vi nu er ude i det.
>Klaus (der ikke er spor misundelig - nej slet ikke
Og slet ikke når det er en diesel...
Fly
| |
Kent Oldhøj (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Kent Oldhøj |
Dato : 10-03-09 10:09 |
|
"Mogens" <no@mail.dk> wrote in news:IMmtl.7034$U5.75735@newsb.telia.net:
> Min bil gør samme øvelse på 3,9 sek
Jeg husker det ikke, men er din en automat eller en manuel?
--
Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.
| |
Mogens (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 10-03-09 18:19 |
|
"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:Xns9BCA675538D7Dkentoldhoj@oldhoj.dk...
> Jeg husker det ikke, men er din en automat eller en manuel?
Tiptronic
Christian Frost udførte tricket i Porsche 996 bi-turbo tiptronic, kan jeg
læse her i hans bog om Porsche
| |
Henrik B. (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 10-03-09 18:26 |
|
"Mogens" <no@mail.dk> skrev i meddelelsen
news:IMmtl.7034$U5.75735@newsb.telia.net...
> "Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> skrev i meddelelsen
> news:1224c$49b5b477$5748ce71$28911@news.comxnet.dk...
>
>> Uden at vi skal tærske langhalm på det, så taler jeg specifikt om den
>> originale C12. Den var fra Zondas side opgivet til 4.2 sec 0-60 mph.
>> SL65'eren er målt dernede også af diverse blade.
>
> Min bil gør samme øvelse på 3,9 sek
0 - 60 mph eller 0 - 100 km/t?
--
http://www.rescue-saab.com/
http://www.saabklub.dk/
| |
Mogens (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 10-03-09 18:28 |
|
"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
news:49b6a28d$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Min bil gør samme øvelse på 3,9 sek
>
> 0 - 60 mph eller 0 - 100 km/t?
Ja, det er faktisk den sidste - 0 til 100 km/t.
Fra 0 km/t til 305 km/t og til 0 km/t igen gør den på eet minut
| |
Leonard (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Leonard |
Dato : 10-03-09 18:44 |
|
Mogens wrote:
> Fra 0 km/t til 305 km/t og til 0 km/t igen gør den på eet minut
Hvor lang en strækning bruger den øvelse?
--
Leonard
| |
Henrik B. (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 10-03-09 19:12 |
|
"Mogens" <no@mail.dk> skrev i meddelelsen
news:gqxtl.7044$U5.76218@newsb.telia.net...
> "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> news:49b6a28d$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>>> Min bil gør samme øvelse på 3,9 sek
>>
>> 0 - 60 mph eller 0 - 100 km/t?
>
> Ja, det er faktisk den sidste - 0 til 100 km/t.
Med andre ord: En del hurtigere end en Zonda som gør 0 - 96 km/t på 4,2.
> Fra 0 km/t til 305 km/t og til 0 km/t igen gør den på eet minut
Jeg kiggede på en svensk 9000 til salg, i går, som gør 0 - 250 km/t på 18.4
sek. )
--
http://www.rescue-saab.com/
http://www.saabklub.dk/
| |
Mogens (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 10-03-09 20:28 |
|
"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
news:49b6ad58$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Med andre ord: En del hurtigere end en Zonda som gør 0 - 96 km/t på 4,2.
>
Ja, den opleves også ret kvik :)
> Jeg kiggede på en svensk 9000 til salg, i går, som gør 0 - 250 km/t på
> 18.4 sek. )
Jow, men hvad den "anden" vej??
| |
Henrik B. (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 10-03-09 21:18 |
|
"Mogens" <no@mail.dk> skrev i meddelelsen
news:sbztl.7048$U5.76184@newsb.telia.net...
>> Med andre ord: En del hurtigere end en Zonda som gør 0 - 96 km/t på 4,2.
>>
>
> Ja, den opleves også ret kvik :)
Jo tak - har én gang prøvet forskellen på min, fra ca. 120 km/t og opefter,
da så'n en svend jokkede til den. Den forsvinder ret hurtigt fremefter,
trods mine 300 Hk.
>> Jeg kiggede på en svensk 9000 til salg, i går, som gør 0 - 250 km/t på
>> 18.4 sek. )
>
> Jow, men hvad den "anden" vej??
Går ud fra at bremserne også er opgraderet, da bilen hele vejen igennem er
lavet korrekt.
--
http://www.rescue-saab.com/
http://www.saabklub.dk/
| |
Kent Oldhøj (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Kent Oldhøj |
Dato : 10-03-09 20:56 |
|
"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in
news:49b6ad58$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>> Ja, det er faktisk den sidste - 0 til 100 km/t.
> Med andre ord: En del hurtigere end en Zonda som gør 0 - 96 km/t på
> 4,2.
Til gengæld er det så kun 5 ud af 100 Zonda'er der er så sløve Resten
har mindst 150 heste ekstra, ESP og kommer pænt under de 4 sekunder.
--
Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.
| |
Brian H (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Brian H |
Dato : 10-03-09 20:30 |
|
"Mogens" <no@mail.dk> skrev i meddelelsen
news:IMmtl.7034$U5.75735@newsb.telia.net...
> "Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> skrev i meddelelsen
> news:1224c$49b5b477$5748ce71$28911@news.comxnet.dk...
>
>> Uden at vi skal tærske langhalm på det, så taler jeg specifikt om den
>> originale C12. Den var fra Zondas side opgivet til 4.2 sec 0-60 mph.
>> SL65'eren er målt dernede også af diverse blade.
>
> Min bil gør samme øvelse på 3,9 sek
Er det noget med Møn's klint og frit fald?
| |
Henrik B. (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 10-03-09 21:19 |
|
"Brian H" <brian@something.com> skrev i meddelelsen
news:49b6bfaf$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Min bil gør samme øvelse på 3,9 sek
>
> Er det noget med Møn's klint og frit fald?
Nok mere spørgsmålet om den rette bil (sportsvogn), med en fornuftig og
trykladet motor. )
--
http://www.rescue-saab.com/
http://www.saabklub.dk/
| |
Brian H (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Brian H |
Dato : 10-03-09 22:34 |
|
"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
news:49b6cb41$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Brian H" <brian@something.com> skrev i meddelelsen
> news:49b6bfaf$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>>> Min bil gør samme øvelse på 3,9 sek
>>
>> Er det noget med Møn's klint og frit fald?
>
> Nok mere spørgsmålet om den rette bil (sportsvogn), med en fornuftig og
> trykladet motor. )
Man skal åbenbart være lidt mere direkte:
Hvilken bil er der tale om?
| |
Mogens (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 10-03-09 22:52 |
|
"Brian H" <brian@something.com> skrev i meddelelsen
news:49b6dce1$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hvilken bil er der tale om?
Jeg ejer en '01 Porsche 911 bi-turbo (model 996) m/420 hk og 560 nm
| |
Henrik B. (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 10-03-09 23:20 |
|
"Mogens" <no@mail.dk> skrev i meddelelsen
news:RhBtl.7060$U5.76228@newsb.telia.net...
> "Brian H" <brian@something.com> skrev i meddelelsen
> news:49b6dce1$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Hvilken bil er der tale om?
>
> Jeg ejer en '01 Porsche 911 bi-turbo (model 996) m/420 hk og 560 nm
Og nok så vigtigt: Kun lige omkring 1.400 kg på vægten.
--
http://www.rescue-saab.com/
http://www.saabklub.dk/
| |
Kent Oldhøj (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Kent Oldhøj |
Dato : 10-03-09 10:08 |
|
"Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> wrote in
news:1224c$49b5b477$5748ce71$28911@news.comxnet.dk:
> Uden at vi skal tærske langhalm på det, så taler jeg specifikt om den
> originale C12. Den var fra Zondas side opgivet til 4.2 sec 0-60 mph.
> SL65'eren er målt dernede også af diverse blade.
De 3 første Zonda C12'ere der blev leveret til kunder helt tilbage fra 1999
havde ganske rigtigt kun en lille 6-liters V12'er med godt 400 hk. Der kan
jo dårlig nok tales om acceleration fra sådan en Flot at den stadig kan
følge med moderne frembringelser som en SL65'er.
> Men hvis vi kan blive enige om, at de er fede begge to, så lad os bare
> lukke den der. ;)
Uha ja. Meget forskellige men helt sikkert fede begge 2.
--
Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.
| |
Henrik B. (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 10-03-09 15:42 |
|
"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:Xns9BCA446A9FB0kentoldhoj@oldhoj.dk...
> Den gamle AMG suge V12'er kan desværre ikke leveres mere Havde ellers
> en fantastisk lyd...
Det synes jeg nu ellers generelt AMG'er har - og Black Series i særdeleshed.
Jeg i hvertfald anstrenge mig, for ikke at gøre i bukserne, da vi havde en
Black Series Kleemann inde....
--
http://www.rescue-saab.com/
http://www.saabklub.dk/
| |
Kent Oldhøj (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Kent Oldhøj |
Dato : 10-03-09 20:52 |
|
"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in
news:49b67c4a$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>> Den gamle AMG suge V12'er kan desværre ikke leveres mere Havde
>> ellers en fantastisk lyd...
> Det synes jeg nu ellers generelt AMG'er har
Ja da... ingen kedsomhed dér
Meeeeen.... ingen AMG lyder som sådden en Zonda.
> - og Black Series i
> særdeleshed. Jeg i hvertfald anstrenge mig, for ikke at gøre i
> bukserne, da vi havde en Black Series Kleemann inde....
En Kleemann? Hvad gør de ved en Black Series?
--
Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.
| |
Mogens (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 10-03-09 20:54 |
| | |
Mogens (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Mogens |
Dato : 10-03-09 20:55 |
| | |
Henrik B. (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 10-03-09 21:22 |
|
"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:Xns9BCAD434920CBkentoldhoj@oldhoj.dk...
> Ja da... ingen kedsomhed dér
>
> Meeeeen.... ingen AMG lyder som sådden en Zonda.
Er lang tid siden jeg har lyttet til en Zonda (på TV). Mener dog ikke at den
gav rejste hår i nakken. Ikke som AMG'erne gør, eller Audi RS4 o.lign. Jeg
synes eksempelvis heller ikke at særlig mange Ferrarier lyder godt...
> En Kleemann? Hvad gør de ved en Black Series?
+40 Hk....
Den bil er så vild, at den er MEGET SVÆRT kørbar, når ESP er koblet fra.
Hvilket en hjernedød motorjournalist absolut skulle finde ud ad, ved at lave
buler.... (
--
http://www.rescue-saab.com/
http://www.saabklub.dk/
| |
Kent Oldhøj (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Kent Oldhøj |
Dato : 10-03-09 21:42 |
|
"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in
news:49b6cbfa$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>> Meeeeen.... ingen AMG lyder som sådden en Zonda.
> Er lang tid siden jeg har lyttet til en Zonda (på TV).
Her er chancen så igen (pssst der er osse en Saab med!):
http://www.youtube.com/watch?v=MiroepFi1fw&feature=
>> En Kleemann? Hvad gør de ved en Black Series?
> +40 Hk....
> Den bil er så vild, at den er MEGET SVÆRT kørbar, når ESP er koblet
> fra.
Ja jeg læste Mogens' links. Jeg frygtede lidt de ville gå for langt, men
det ser ud som om de har forstået at balancere på den knivskarpe kant
mellem galskab og genialitet.
> Hvilket en hjernedød motorjournalist absolut skulle finde ud ad,
> ved at lave buler.... (
Utroligt så stor tiltro nogen har til egne evner.
--
Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.
| |
Henrik B. (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 10-03-09 21:59 |
|
"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:Xns9BCADCB724BA1kentoldhoj@oldhoj.dk...
> Her er chancen så igen:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=MiroepFi1fw&feature=
Nope! Er slet ikke imponeret. Den lyder hysterisk - skriger nærmest jo
nærmest bare.
Næææh, så er jeg mere til nævnte AMG'er. Ligesom en SLR lyder langt
bedre....
Hér kan du f.eks. lytte til omtalte CLK AMG Black Series Kleemann - 24 sek.
inde i klippet:
http://ekstrabladet.tv/biler/article1054100.ece
> (pssst der er osse en Saab med!)
*LOL*
>> Hvilket en hjernedød motorjournalist absolut skulle finde ud ad,
>> ved at lave buler.... (
>
> Utroligt så stor tiltro nogen har til egne evner.
Ja, de skulle have nogle tæsk med en våd Søndags Berlinger - ville være
dobbelt straf. )
--
http://www.rescue-saab.com/
http://www.saabklub.dk/
| |
Anders Majland (10-03-2009)
| Kommentar Fra : Anders Majland |
Dato : 10-03-09 08:05 |
|
>> Sådan en så jeg på motorvejen i sidste uge på danske plader... Den kunne
>> sjovt nok køre fra den udbollede Iveco jeg tullede rundt i :)
....
> Han havde nok travlt med at flygte fra visheden om den afgift, der var
> fuldt med... ;)
Hvis den er betalt fuldt ud ...
Er man ikke fast bosiddende i DK kan man jo få lov at afdrage afgiften de
måneder om året man bruger den.
| |
Frederik (09-03-2009)
| Kommentar Fra : Frederik |
Dato : 09-03-09 21:43 |
|
"Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> skrev i meddelelsen
news:b2068$49b57d5a$5748ce71$7831@news.comxnet.dk...
>
> "Mogens" <no@mail.dk> skrev i meddelelsen
> news:HYetl.7027$U5.75741@newsb.telia.net...
>>
>>
>> "Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> skrev i meddelelsen
>> news:a1115$49b57b0b$5748ce71$6752@news.comxnet.dk...
>>
>>> At med finanskrisens hærgen koster en Mercedes CL600 (V12-biturbo med
>>> 500 hypper)
>>
>> Den har 612 hk - det 55 AMG, som har 500 hk
>
> Den har 500. CL65 har 612.
>
> CL 55 AMG 500 hk / 700 nm
> CL 600 500 hk / 800 nm
> CL 65 AMG 612 hk / 1000 nm
>
> Det er W215, vi taler om.
Addendum, min hk er muligvis BHP, det er lidt uklart, er det det, hedder
opgivelserne 507 hk for de "små" og 620 for den store. Mercedes er ikke
konsistent i opgivelserne.
| |
|
|