Heldigt det kun gik udover ham
Fra : JK

Dato : 08-03-09 16:56

Hej

http://ekstrabladet.dk/112/article1136578.ece

Det var da godt det kun gik ud over idioten selv, og ikke uskyldige som
kunne være blevet ramt af hans tåbelige handling.

Så kan man sku lære at køre det der er skrevet i loven, eller rettere det er
jo forsent for ham.

Hilsen

Johnny

Fra : JBH

Dato : 08-03-09 17:44

"JK" <jkp6670haderspamsaasletbaredetfraspamoghertil@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:49b3eaa0$0$1831$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> [...]
> kunne være blevet ramt af hans tåbelige handling.
>
> Så kan man sku lære at køre det der er skrevet i loven, eller rettere det

Ja, heldigt det kun var ham selv det gik ud over...
Men jeg kan alligevel ikke slippe tanken om at der sikkert sidder efterladte
som savner søn/mand/far

mvh
JBH

Fra : JK

Dato : 08-03-09 17:50

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Ja, heldigt det kun var ham selv det gik ud over...
> Men jeg kan alligevel ikke slippe tanken om at der sikkert sidder

Nej det er også en meget grim tanke, og self. synd for de efterladte, men
syntes det understreger alvoren i det