ALFA 156 2,5 V6
Fra : Søren Schibbye

Dato : 02-03-09 19:09

Hej

Ja, som dagen som jeg frygtede jeg har altid tidligere været BMW mand, men
kom idag ud at rulle i 156 V6 med 120 Kilo på klokken.

Derefter gik det pluselig slag i salg og bilen er i morgen min.

Jeg har følgende spørgsmål.

1. Passagerairbagen i instrumentbordet. Kan det passe at den klap som
afdækker dette sidder løst, eller er der et trick ? Den bøjer i hjørnerne...

2. Hvor lang tid må der år rent års mæssigt inden tandrem skal skiftes ? Km
er 80000 eller 100000 såvidt jeg husker.

3. Listerne ved vindueskantan på dørene er anløbne (standard fejl), nogen
som kender et billig sted hvor disse kan erhverves ?

4. Hvad koster en original fartpilot til sådan en djævel ?

På forhånd tak for hjælpen..

Mvh.
Søren

Fra : Aslan

Dato : 03-03-09 19:15

"Søren Schibbye" <schibbye@testvejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som kender et billig sted hvor disse kan erhverves ?
>
> 4. Hvad koster en original fartpilot til sådan en djævel ?

Dejligt at høre om en nyforelsket mand, der har set lyset!!

Alfaer og andre italienske skønheder finder du alt om på:
http://www.cuoresportivo.dk/index.php

Mvh

Aslan

2004 Alfa 156 Berlina 2,0 JTS Lusso

Fra : Søren Schibbye

Dato : 17-04-09 19:29

Hej

Det er jeg skam klar over, men de er ikke videre informative på området.

Mvh.
Søren

Fra : Mogens

Dato : 18-04-09 16:03

"Søren Schibbye" <schibbye@testvejen-net.dk> skrev i meddelelsen

> Det er jeg skam klar over, men de er ikke videre informative på området.

Det tror jeg ikke på. Normalt kan man indhente megen hjælp på det forum -
ved jeg.

/Mogens
Tidligere Alfa'er:
'95 Alfa Romeo 164 Q4