Yaris facelift
Fra : Peter Dalgaard

Dato : 22-02-09 00:19

Det ser ud til at Toyota har lækket den faceliftede Yaris:

http://www.toyota.dk/cars/new_cars/yaris/index.aspx

(se fx de skævøjede tågelygter). Den ser rimeligt sej ud med de nye hjul.
De ligner næsten dem mine sommerdæk sidder på...

Diverse andre informationer, bl.a. ny 1.33 l motor og navigation, kan
findes ved at klikke rundt. Priser skal man nok vente lidt på.

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-09 00:21

Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev :

>Det ser ud til at Toyota har lækket den faceliftede Yaris:

>http://www.toyota.dk/cars/new_cars/yaris/index.aspx

ligner da en Swift ;(

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 22-02-09 08:33

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>ligner da en Swift ;(

Jan ! Jeg har sagt det før.... og gentager det gerne......
Man kan altså ikke pudse briller med leverpostej og forvente klarsyn.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-09 09:02

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Jan ! Jeg har sagt det før.... og gentager det gerne......
>Man kan altså ikke pudse briller med leverpostej og forvente klarsyn.

Du kan jo vanen tro ikke finde dine briller ;) Så hvordan skal jeg
tro du fandt leverpostejen ?

Tag den, og lig søvnløs ;)

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 22-02-09 18:31

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>Du kan jo vanen tro ikke finde dine briller ;) Så hvordan skal jeg
>tro du fandt leverpostejen ?
>
>Tag den, og lig søvnløs ;)
Nu var du jo selv med ude at køre i en swift i går.......
Desuden var det ikke mig der skulle pudse briller, og det var heller
ikke min leverpostej, og tro er noget der foregår i kirken

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-09 19:22

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Nu var du jo selv med ude at køre i en swift i går.......

Og hvad var det første jeg fik grineflip over ?

banket sneen af skoene på panelet, og spekulerer straks over hvor du
har lagt dåseåbneren.

>Desuden var det ikke mig der skulle pudse briller, og det var heller
>ikke min leverpostej, og tro er noget der foregår i kirken

udenomssnak hele møget ;)

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 23-02-09 17:54

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>Og hvad var det første jeg fik grineflip over ?

At vi begge kunne være i bilen (med dørene lukket) samtidig?

>banket sneen af skoene på panelet, og spekulerer straks over hvor du
>har lagt dåseåbneren.

Den blev der jo ikke brug for.... du kunne jo godt komme ind at
sidde

>udenomssnak hele møget ;)

Lige over!
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-09 19:19

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>At vi begge kunne være i bilen (med dørene lukket) samtidig?

Mjoehhh - det var næppe tilfældet i en Fnat500 ;)

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 23-02-09 21:59

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>Mjoehhh - det var næppe tilfældet i en Fnat500 ;)

Næh, det er godt nok mange år siden vi har været i sådan en karet

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ivar

Dato : 22-02-09 13:58

jan_stevns skrev:

> ligner da en Swift ;(

Det vil jeg ikke give dig ret i.
http://www.carpages.co.uk/suzuki/suzuki_images/suzuki_swift_sport_05_09_06.jpg

Swiften har personlighed, det havde Yarisen også, men nu har de åbenbart
fjenet den. Den ligner enhver anden ny lille bil.

Ivar Magnusson

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-02-09 16:59

Ivar skriver:

> Det vil jeg ikke give dig ret i.
> http://www.carpages.co.uk/suzuki/suzuki_images/suzuki_swift_sport_05_09_06.jpg

Det er da en Fabia?

> Swiften har personlighed, det havde Yarisen også, men nu har de åbenbart
> fjenet den. Den ligner enhver anden ny lille bil.

Yarisen er blevet kønsløs og kedelig.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 22-02-09 00:41

On Sun, 22 Feb 2009 00:21:00 +0100, jan_stevns wrote:

> ligner da en Swift ;(

S'gu da ikke mere end en Golf ligner en Mini Cooper!

Forresten. Hvis man kikker på rekvalmerne længere nede så kan man se "Er
der liv i Lem" (Bestil en prøvetur) lige under "Hånden gør
forskellen" (Made with a Human Touch).

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-09 01:48

Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev :

>S'gu da ikke mere end en Golf ligner en Mini Cooper!

Hvis man er en hammer ligner alting søm ...........

de der japserkasser ligner da næsten hinanden alle sammen ;)

--
Jan_stevns

Fra : Jørgen L.

Dato : 22-02-09 01:00

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i meddelelsen
> Det ser ud til at Toyota har lækket den faceliftede Yaris:
>
> http://www.toyota.dk/cars/new_cars/yaris/index.aspx
>
> (se fx de skævøjede tågelygter).

Ja de er da pæne, og næsten magen til dem jeg har på min Landcruieser fra
2003 http://www.toyota.dk/cars/new_cars/land_cruiser/index.aspx

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-02-09 08:05

Peter Dalgaard skriver:

> Det ser ud til at Toyota har lækket den faceliftede Yaris:

Jeg er ked af at sige det, men for mig at se er det en totalt
intetsigende bil. Den er rigtig kedelig.

Fra : Claus Frørup

Dato : 22-02-09 08:37

Isang tao pinangalanan, Peter Dalgaard nagsulat:

>Det ser ud til at Toyota har lækket den faceliftede Yaris:
klip
Bvadr! Jeg synes den ligner et overdesignet skateboard med styrehus.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 22-02-09 15:20

On 22 Feb., 08:04, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> Peter Dalgaard skriver:

> Jeg er ked af at sige det, men for mig at se er det en totalt
> intetsigende bil. Den er rigtig kedelig.

Alle biler ligner hinanden. Der er kun størrelsen til forskel. En 3
meters bil fra Tyskland, Italien, Korea eller Japan ligner sku
hinanden.
Er der en der er ved siden af, er den designet aerodynamisk forkert.
For ser I fysikken og matematikken er den samme over hele verden.
Luftmodstanden er har de samme formler over hele Jorden. Bevars der er
nogle der fifler med et anderledes grill, men jeg mener at have læst
på nettet at lige Audi's nye front koster mere benzin end
gennemsnittet.

Den ideelle bil har form som en vanddråbe med den store runde kugle
som forende. Det er bare svært at omsætte til en bil, men det skal nok
komme.

Benny