Hyundai slår til....igen! ;-)
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-02-09 19:54

Der er nogen der kan.

I er jo allesammen flinke til at google, så googl lige frem hvem som
vandt titlen årets bil i Nordamerika.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : hanzen

Dato : 21-02-09 20:16

> Der er nogen der kan.
>
> I er jo allesammen flinke til at google, så googl lige frem hvem som
> vandt titlen årets bil i Nordamerika.
>
> --

Og de er allerede klar med næste års model.
http://mwrichardson.files.wordpress.com/2008/05/amish.jpg
--
hilzen
hanzen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-02-09 20:32

On Sat, 21 Feb 2009 20:15:33 +0100, "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
wrote:

>Og de er allerede klar med næste års model.
>http://mwrichardson.files.wordpress.com/2008/05/amish.jpg

>--

Hanzen!

Det jeg beundrer hos folk som dig, er evnen til at bevare humoren i
svære tider.

At køre i et bilmærke hvor moderfabrikken kun kan få leveret varer fra
underleverandører mod kontant betaling, kan gøre svagere mennesker end
dig, depri.

Den af dig viste ekvipage ville iøvrigt ikke kunne overholde
emmisionslovgivningen.

De fiser fælt, sådan nogen hestekræfter.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : hanzen

Dato : 21-02-09 20:38

> [...]
>
> Den af dig viste ekvipage ville iøvrigt ikke kunne overholde
> emmisionslovgivningen.
>
> De fiser fælt, sådan nogen hestekræfter.

Pyt med det.
Herskabet sidder i læ bag chaufføren.
--
hilzen
hanzen

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-09 20:55

Folmer Rasmussen wrote:
> Der er nogen der kan.
>
> I er jo allesammen flinke til at google, så googl lige frem hvem som
> vandt titlen årets bil i Nordamerika.

Efter at have prøvet en Mazda 2 som vandt årets bil i DK for et par år
siden, så har jeg INTET tilovers for disse titler! Det var dog den værste
møgspand. Men enhver - med lidt forstand - kan jo sige sig selv at
kåringerne ikke har noget at gøre med hvilken bil der er bedst. Højest det
bedste kompromis.
Og køb så en BMW eller Mercer eller noget andet lækkert hvis du vil have en
vinder.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-02-09 21:13

On Sat, 21 Feb 2009 20:54:56 +0100, "St. M." <nej> wrote:

> [...]
>bedste kompromis.
>Og køb så en BMW eller Mercer eller noget andet lækkert hvis du vil have en

Nu, som tilforn, er jeg stadig tilhænger af, at folk uden humor bør
tilkendes mellemste invalidepension.

Er du ny i butikken skal du være undskyldt.

Det hænger sammen med at alle de andre er efter mig, fordi jeg kører
Hyundai, og derfor aldrig forsømmer nogen lejlighed til at fremhæve
mærkets fortræffeligheder.

Det hjælper ikke på mobningen, men vi har det sjovt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-09 21:26

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
> mærkets fortræffeligheder.
>
> Det hjælper ikke på mobningen, men vi har det sjovt.

Jamen du skal da bare køre i det som du har lyst til, og fred være med hvad
de andre synes om din bil. Hvilket du sikkert også gør. Hvis det er kærlig
mobning... ja okay, men det kan vel også blive belastende i længden. Jeg går
ud fra at du har købt bilen fordi du oprigtigt kan lide den, og ikke for at
blive kaldt byens tosse.
Og set i det lys kan jeg såmen godt forstå din trang til at tilkendgive din
stolthed over bilmærket når sådan en kåring går i din retning

Fra : Klaus G.

Dato : 21-02-09 21:23

> [...]
> bedste kompromis.
> Og køb så en BMW eller Mercer eller noget andet lækkert hvis du vil have
Det samme som årets campingtrækker. Det blev en Kia Ceed sidste år. Men
hvordan lige det? Den kan kun trække 1500kg. +100kg hvis bilen vejes ned, så
er der bare nada kg tilbage til bagage og folk. Den er ikke bred nok til
2.5m vogne. Osv.. Så jeg er enig. De nomineringer er ét stort kompromis.

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-02-09 01:22

> [...]
>er der bare nada kg tilbage til bagage og folk. Den er ikke bred nok til
>2.5m vogne. Osv.. Så jeg er enig. De nomineringer er ét stort kompromis.

Hehee.. ja og den kan føles lidt gumpetung med 4 voksne i bilen..
hvordan skal det ikke gå med 1,5t bagefteR? Jeg har ikke prøvet endnu
men jeg glæder mig da.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 22-02-09 04:54

> Efter at have prøvet en Mazda 2 som vandt årets bil i DK for et par år
> siden, så har jeg INTET tilovers for disse titler! Det var dog den værste
> møgspand.

Hov hov, nu har jeg selv sådan en og den er da udemærket at køre i... Det
eneste jeg savner er en større motor, jeg har 1.3'eren med 86 heste.
Selvfølgelig er det kun en lille "billig" bil hvad deraf følger, der er
langt til en BMW eller Audi - også på prisen!

> Men enhver - med lidt forstand - kan jo sige sig selv at kåringerne ikke
> har noget at gøre med hvilken bil der er bedst. Højest det bedste
> kompromis.

Ja det er nok noget i den stil...
De burde nok lave en årets bil i hver klasse, men det har de vel også? Der
er mange andre biler i småbilsklassen jeg ikke ville eje istedet for min
2'er...
Men at kåre en overordnet "årets bil" kan aldrig give megen mening.

> Og køb så en BMW eller Mercer eller noget andet lækkert hvis du vil have
> en vinder.

Helt sikkert, men prisen!

Brian

Fra : Tom

Dato : 22-02-09 10:34

"St. M." <nej> skrev i en meddelelse

> [...]
> møgspand. Men enhver - med lidt forstand - kan jo sige sig selv at
> kåringerne ikke har noget at gøre med hvilken bil der er bedst. Højest det

Det mest uforståelige var måske at Multipla blev årets bil 2000.

--
Tom

Fra : Armand

Dato : 22-02-09 14:42

Tom skrev:
> "St. M." <nej> skrev i en meddelelse

> Det mest uforståelige var måske at Multipla blev årets bil 2000.

Og Skoda Roomster blev li'godt #2 i 2006 - Uden at have været gennem en
crashtest, som senere viste sig at bilen var katastrofal =

--
Armand.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 22-02-09 05:12

On 22 Feb., 10:33, "Tom" <christen...@bigfoot.com> wrote:

> Det mest uforståelige var måske at Multipla blev årets bil 2000.

Naaaaah. Lige præcis multipla bød jo på noget nyt. At designet så ikke
er tiltalende, gør ikke bilens kvaliteter dårligere.

I Danmark kåres der ikke "Årets bil" men derimod "Årests bil til
prisen"

Fra : Tom

Dato : 22-02-09 16:36

"Jesper Pedersen" <tiper@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Naaaaah. Lige præcis multipla bød jo på noget nyt. At designet så ikke
er tiltalende, gør ikke bilens kvaliteter dårligere.

.......hvis man er kvinde
Man kan da ikke foretage så stor en investering som en bil udgør, uden at
være kritisk overfor designet.

--
Tom

Fra : Armand

Dato : 22-02-09 14:15

St. M. skrev:

> [...]
> møgspand. Men enhver - med lidt forstand - kan jo sige sig selv at
> kåringerne ikke har noget at gøre med hvilken bil der er bedst. Højest det

Et år valgte man Renault 19, der end ikke var ny model og som samme
sæson blev afløst af Clio - Gad vide om de såkaldte eksperter mistede
overblikket i en whiskey-tåge betalt af Renault :-/

--
Armand.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 23-02-09 00:49

"Armand" <> skrev i meddelelsen ...

> Et år valgte man Renault 19, der end ikke var ny model og som samme sæson
> blev afløst af Clio - Gad vide om de såkaldte eksperter mistede
> overblikket i en whiskey-tåge betalt af Renault :-/

Det var nok nærmere den Sorte Renault de havde prøvekørt der gjorde
resultatet.

mvh
Henning

Fra : Armand

Dato : 23-02-09 22:58

Henning Præstegaard skrev:

> Det var nok nærmere den Sorte Renault de havde prøvekørt der gjorde
> resultatet.

Hæ!

--
Armand.

Fra : KASO

Dato : 23-02-09 17:24

> Et år valgte man Renault 19, der end ikke var ny model og som samme sæson
> blev afløst af Clio - Gad vide om de såkaldte eksperter mistede
> overblikket i en whiskey-tåge betalt af Renault :-/

Jeg tror nu snarere, at det er dig, der har kigget for dybt i flasken

Renault 19 kom i 1989, blev årets bil i DK i 1990 - og blev afløst af
Mégane i 1996. Renault Clio afløste Renault 5 (Super Cinque).

Fra : Armand

Dato : 23-02-09 23:10

KASO skrev:

> [...]
>
> Renault 19 kom i 1989, blev årets bil i DK i 1990 - og blev afløst af
> Mégane i 1996. Renault Clio afløste Renault 5 (Super Cinque).

Jeg synes bestemt at den forsvandt fra markedet med Clio's fremkomst :-/
Men du har ret: Et simpelt opslag på Bilbasen viser at der er masser af
brugte helt frem til 1996!

--
Armand.

Fra : KASO

Dato : 24-02-09 07:36

> Jeg synes bestemt at den forsvandt fra markedet med Clio's fremkomst :-/
> Men du har ret: Et simpelt opslag på Bilbasen viser at der er masser af
> brugte helt frem til 1996!

Sådan kan det gå - hukommelser er ikke altid, hvad hukommelser har været

Clio er iøvrigt en klasse under 19/Mégane og afløste som nævnt 5'eren. At
dagens Clio (III) så har længere akselafstand end en Octavia - tjah ....

Fra : Mogens

Dato : 21-02-09 21:31

> I er jo allesammen flinke til at google, så googl lige frem hvem som
> vandt titlen årets bil i Nordamerika.

Hvis jeg googler rigtigt er det denne baghjulstrækker med V8 ?
www.bilsport.se/news.php?id=64313

Det kommer jo ALDRIG til at gå i Europa - *suk* Folmer :)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-02-09 21:48

On Sat, 21 Feb 2009 20:30:57 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>Hvis jeg googler rigtigt er det denne baghjulstrækker med V8 ?
>www.bilsport.se/news.php?id=64313
>
>Det kommer jo ALDRIG til at gå i Europa - *suk* Folmer :)

>--

Jeg har talt med min forhandler, og det kan godt lade sig gøre at få
den til DK, men jeg skal til Tyskland når den skal serviceres.

Men man hænger på den til den er slidt op, for afskrivningen vil blive
astronomisk.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 21-02-09 21:54

> Jeg har talt med min forhandler, og det kan godt lade sig gøre at få
> den til DK, men jeg skal til Tyskland når den skal serviceres.

Sverige?

> Men man hænger på den til den er slidt op, for afskrivningen vil blive
> astronomisk.

Det kendes jo

Fra : Mogens

Dato : 21-02-09 22:10

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Sverige?

> Det kendes jo

De har kun Grandeur, I talte så meget om på et tidspunkt:
www.hyundai.se/viking/servlet/VSP?id=hyundai&page=pcaritem05.vsp&$dialog.ID=MOGR&$dialog.RUNCODE=&$dialog.IDCAR=GR&$dialog.IDCAX=4D&$dialog.DIR=pics/GR

Fra : BJ

Dato : 21-02-09 22:34

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> De har kun Grandeur, I talte så meget om på et tidspunkt:

285.000 svenske matadorpenge !

En skam den ikke har indbygget navigation og zenonlys.

Det kan jeg slet ikke regne om til hård dansk valuta..

mvh/Bjørn J.

Fra : Fly Christensen

Dato : 22-02-09 02:00

wrote:

>Hvis jeg googler rigtigt er det denne baghjulstrækker med V8 ?
>www.bilsport.se/news.php?id=64313

Bagenden ligner noget fra en 7'er og snuden en S'er.

Fly

Fra : Fly Christensen

Dato : 22-02-09 02:01