Hvilken sportsvogn er DU?
Fra : Mogens

Dato : 20-02-09 20:02

www.tomorrowland.us/sportscar
Jeg er en Ferrari

Fra : Leo_Jensen

Dato : 20-02-09 12:19

On 20 Feb., 20:02, "Mogens" <nyhedsgrupperS...@jubii.dk> wrote:
> www.tomorrowland.us/sportscar
> Jeg er en Ferrari

Lamborghini. Og nr 10142526 der tog testen...

Leo

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-02-09 20:37

Mogens wrote:
> www.tomorrowland.us/sportscar
> Jeg er en Ferrari

Corvette.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Tom

Dato : 20-02-09 20:49

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Corvette.

også her....vælger jeg scalpel, så er jeg Porsche 911....passer nok meget
godt med 911 og måske ikke lige corvette men så en viper

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-09 21:10

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev :

>www.tomorrowland.us/sportscar
>Jeg er en Ferrari

I er en flok løgnhalse hele bundtet ;)

Jeg er en Bedford ;(

--
Jan_stevns

Fra : Mogens

Dato : 20-02-09 21:14

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Jeg er en Bedford ;(

Passer vel meget godt...

Fra : Ivan Madsen

Dato : 20-02-09 21:15

On Fri, 20 Feb 2009 20:13:41 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

><jan_stevns> skrev i en meddelelse

>Passer vel meget godt...

Jeg er lidt overrasket - jeg er en Mazda Miata ))

Fra : Brian H

Dato : 20-02-09 21:44

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg er lidt overrasket - jeg er en Mazda Miata ))

Så er du vel frisør?

Fra : Thomas

Dato : 20-02-09 22:26

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> wrote in message

> Jeg er lidt overrasket - jeg er en Mazda Miata ))

Samme her... kostede mig lige en pils..... jeg er rystet

Mvh

Thomas

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-02-09 00:21

jan_stevns wrote:

> I er en flok løgnhalse hele bundtet ;)
>
> Jeg er en Bedford ;(

En senge - Ford ?
Hvad vil du have vi skal sige til det?

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-09 07:13

>En senge - Ford ?
>Hvad vil du have vi skal sige til det?

Joehhh ser du ..... skal man forstå den dybere mening i det, havde vi
i vor familie en Onkel Alex, der var garagemekaniker hos et
bus-selskab, og det var altid temmeligt trælst når familien skulle på
tur, thi vedkommendes gamle Bedford, kunne leve op til visen "den der
ager stude kommer også frem"

sløv padde - med andre ord ..... og overraskede blev vi, da vi
opdagede han havde fået en veritabel fartbøde ......i en bus ;)

Men Bedford'en var da en sjov bil
--
Jan_stevns

Fra : Armand

Dato : 21-02-09 10:58

jan_stevns skrev:

> [...]
> bus-selskab, og det var altid temmeligt trælst når familien skulle på
> tur, thi vedkommendes gamle Bedford, kunne leve op til visen "den der

Jeg havde sådan en et par år og kan ikke lige genkende beskrivelsen:
Den havde en 2,3 liters Wauxhall bensin-motor med et formidabelt
brundtræk; kunne køre 150 før den overdrejede og bøvsede så man skulle
halte afsted i ti minutters tid førend den atter kunne levere
full-power; gik 6km/l.

Om testen: Jeg synes at mange har misforstået at det ikke drejer sig om
ens drømmebil, men om den bil hvis klasse svarer til ens egen :-|

--
Armand.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-02-09 15:38

jan_stevns wrote:

> [...]
>
> sløv padde - med andre ord ..... og overraskede blev vi, da vi
> opdagede han havde fået en veritabel fartbøde ......i en bus ;)

Husker tilbage til min barndom.
Der var især en Bedford lastbil jeg husker.
Sjafutten var også af den type du beskriver: Den der ager.....

Ak-ja, Memory Lane er en underlig vej

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-09 15:52

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev :

>Ak-ja, Memory Lane er en underlig vej

Jep !

http://www.dkfritidbil.dk/foto/tom_vand/tom_bliver_vaad.htm
--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-02-09 16:58

jan_stevns wrote:

> Jep !
>
> http://www.dkfritidbil.dk/foto/tom_vand/tom_bliver_vaad.htm

Har mødt Tom, dog kun i tør tilstand

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 20-02-09 22:20

Mogens wrote:
> www.tomorrowland.us/sportscar
> Jeg er en Ferrari

Samme her :D

/johan

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-02-09 22:46

Mogens skriver:

> www.tomorrowland.us/sportscar
> Jeg er en Ferrari

Corvette....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henning Hansen

Dato : 21-02-09 01:02

Mogens kom med følgende:
> www.tomorrowland.us/sportscar
> Jeg er en Ferrari

Ford Mustang :)

--
Mvh Henning

Forbehold for stave/tastefejl tages.

Fra : Brian Lund

Dato : 21-02-09 04:06

> www.tomorrowland.us/sportscar
> Jeg er en Ferrari

Audi TT

Brian

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 21-02-09 09:36

"Mogens" <> skrev i meddelelsen ...

> www.tomorrowland.us/sportscar
> Jeg er en Ferrari

Mazda RX8

mvh
Henning

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 21-02-09 09:46

"Henning Præstegaard" <> skrev i meddelelsen ...

> Mazda RX8

Prøvede at køre testen igen og svare omvent.
Min modpol er en Lotus Elise.

Nøøjj, hvor ville jeg gerne have en lotus Elise.

mvh
Henning

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-02-09 15:46

Henning Præstegaard wrote:

> Prøvede at køre testen igen og svare omvent.
> Min modpol er en Lotus Elise.
>
> Nøøjj, hvor ville jeg gerne have en lotus Elise.

Find et kvindemenneske der hedder Lotus til fornavn og Elise til efternavn.

Jeg har btw. mødt en der her Harley til fornavn og Davidson til efternavn

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Brian Lund

Dato : 22-02-09 04:35

> Find et kvindemenneske der hedder Lotus til fornavn og Elise til
> efternavn.

Så er det nok billigere at købe bilen..?

Brian

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-02-09 21:12

Brian Lund wrote:

> Så er det nok billigere at købe bilen..?

Det er så en helt anden boldgade

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Jensen

Dato : 21-02-09 10:35

On Fri, 20 Feb 2009 19:02:17 GMT, "Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk>
wrote:

>www.tomorrowland.us/sportscar
>Jeg er en Ferrari

Mazda RX-8...

--
Thomas

Fra : Armand

Dato : 21-02-09 10:48

Mogens skrev:
> www.tomorrowland.us/sportscar
> Jeg er en Ferrari

*jubelbrøl*
LIDT må der være om det:
Jeg tænkte umiddelbart at alle jo kan ønske sig hen i Ferrari-klassen,
men at jeg egentlig ikke kunne komme op med et bud på hvilken bil jég
ville sammenligne mig med (udover De Tomaso Pantera, der ligger højt på
min wish-list). Men testen vidste bedre og gav mig den Mustang som jeg
har kigget meget langt efter under vores tre Florida-ferier

--
Armand.

Fra : Mogens

Dato : 21-02-09 16:31

> [...]
> wish-list). Men testen vidste bedre og gav mig den Mustang som jeg har
> kigget meget langt efter under vores tre Florida-ferier

Jeg havde jo gerne havnet i Porsche-gruppen...

Fra : Bagmanden

Dato : 21-02-09 12:48

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen
> www.tomorrowland.us/sportscar
> Jeg er en Ferrari

You are a Porsche 911!

You have a classic style, but you're up-to-date with the latest
technology. You're ambitious, competitive, and you love to win.
Performance, precision, and prestige - you're one of the elite,
and you know it.

Klart tilfreds med mit resultat
--
Bagmanden

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 21-02-09 13:01

Mogens wrote:
> www.tomorrowland.us/sportscar
> Jeg er en Ferrari

Nissan 350Z

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-02-09 14:57

On Fri, 20 Feb 2009 19:02:17 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>www.tomorrowland.us/sportscar
>Jeg er en Ferrari

>--

Jeg er en Nissan 350 Z, og det er udemærket til mit behov.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 21-02-09 17:17

On Sat, 21 Feb 2009 16:57:51 +0100, Uffe Bærentsen wrote:

> Har mødt Tom, dog kun i tør tilstand

Spørgsmål:

Hvis Tom bliver Fuld er han så ikke Tom længere?