Stenaline priser stiger ?
Fra : Henrik

Dato : 18-02-09 05:52

Vi skal til Sverige til sommer, og skal med færgen Frederikshavn-
Göteborg. Jeg kiggede priser lige i starten af januar, og her var
prisen under 500 kr for en enkeltbillet. Nu har jeg kigget igen, og nu
er prisen 600 kr. for samme tur. Kan det passe at Stenaline sætter
deres priser op efterhånden som man kommer tættere på afgangsdato'en?
- eller er det bare generelt prisstigninger.

Som tillæg til dette, kan jeg lige spørge om nogen her kender til
rabatmuligheder for samme færgetur ? (kun personbil)

Fra : Hans Kjærgaard

Dato : 18-02-09 15:13

On Wed, 18 Feb 2009 04:51:38 -0800 (PST), Henrik <hschytte@mail.dk>
wrote:

> [...]
>er prisen 600 kr. for samme tur. Kan det passe at Stenaline sætter
>deres priser op efterhånden som man kommer tættere på afgangsdato'en?
Jeg har også opserveret at de hæver priserne, eller der er pludselig
ikke flere billige billetter når vi nærmer os afgangsdatoen, meget
sært specielt udenfor primetime.

>Som tillæg til dette, kan jeg lige spørge om nogen her kender til
>rabatmuligheder for samme færgetur ? (kun personbil)
Nej desværre ikke, Stenaline er hverken til at hugge eller stikke i
når det kommer til rabat til alm. dødelige.

/Hans

Fra : Henrik

Dato : 18-02-09 07:56

On 18 Feb., 15:13, Hans Kjærgaard <hans.k2tek...@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Nej desværre ikke, Stenaline er hverken til at hugge eller stikke i
> når det kommer til rabat til alm. dødelige.

Kan man konkludere at det bare er med at få bestilt i en fart.... (og
håbe priserne ikke falder igen)

Undrer mig bare over at de hæver priserne allerede nu, der er 1/2 år
til vi skal afsted.

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-09 18:00

Undrer mig bare over at de hæver priserne allerede nu, der er 1/2 år
til vi skal afsted.

Det er vel lign. fly billetter, når maskinen er ved at være fyldt stiger
priserne...
så måske bare andre har bestilt i god tid?

Kasper