Så skal der leges
Fra : Ukendt

Dato : 13-02-09 08:52

SÅ kom den sne vi ikke troede ville komme.
Nu burde man jo, frælst som man er, fise
ned til SuperDæk Service og få vintersutter på !

Men nej.
Jeg vil ud og lege på en kæmpe P-plads.
Der er nu noget med sne og baghjulstræk *SF*.

Noget som efterhånden er for de få...

Fra : oz3bto

Dato : 13-02-09 11:39

">> Eque <<" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men nej.
> Jeg vil ud og lege på en kæmpe P-plads.
> Der er nu noget med sne og baghjulstræk *SF*.

Way ahead of you ...

Skulle starte på taxa vagt kl 5

Kl 4.30 var jeg på centralen og brugte da noget tid på P pladsen (gl
lufthavn) inden jeg fik pakeret og losset liv i taxaen

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-09 14:25

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse

> Way ahead of you ...
>
> Skulle starte på taxa vagt kl 5
>
> Kl 4.30 var jeg på centralen og brugte da noget tid på P pladsen (gl
> lufthavn) inden jeg fik pakeret og losset liv i taxaen

Way ahead of you...
Jeg faldt i søvn på sofaen i nat
og vågnede kl. 3 hvor der var hvidt overalt.

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 13-02-09 11:46

">> Eque <<" <-> wrote in message
> [...]
>
> Men nej.
> Jeg vil ud og lege på en kæmpe P-plads.
> Der er nu noget med sne og baghjulstræk *SF*.

Du kan tror bimmeren havde det sjovt på vej til Århus idag, 6 cm sne i
Herning, den der infame "anti-døds" lampe blinkede konstant, godt man kan
slå den fra :)

/Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-09 14:25

"Jacob Rungwald" <jacob@*fjern*rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan tror bimmeren havde det sjovt på vej til Århus idag, 6 cm sne i
> Herning, den der infame "anti-døds" lampe blinkede konstant, godt man kan
> slå den fra :)

Ja den olielampe den olielampe.