Rust - Importere bil fra Europa ?
Fra : Peter

Dato : 12-02-09 13:10

Hej NG!

Jeg påtænker at importere en bil, hvor man ikke smider salt på vejene. Hvor
lang skal man "sydpå"?. Hvordan "gør" man i Nord-Tyskland (fra Hamborg og op
til den dansk/tyske grænse?)

hilsen
Peter

Fra : Henning

Dato : 12-02-09 16:04

On Thu, 12 Feb 2009 13:10:13 +0100, "Peter" <petit@mobil.dk> wrote:

> [...]
>lang skal man "sydpå"?. Hvordan "gør" man i Nord-Tyskland (fra Hamborg og op

Siger man ikke München? Vores Mercedes fra Østrig er dejlig rustfri

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-09 23:39

"Peter" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG!
>
> Jeg påtænker at importere en bil, hvor man ikke smider salt på vejene.
> Hvor lang skal man "sydpå"?. Hvordan "gør" man i Nord-Tyskland (fra
> Hamborg og op til den dansk/tyske grænse?)

En bil ruster også på fugt og vand.
Hvorfor ikke finde en bil som har fået
en god og omhyggelig efterbehandling
her i landet istedet for en bil, som måske
aldrig har fået noget, men kørt i udlandet ?

Nu ved jeg ikke, om der i det hele taget
er noget som hedder undervognsbehandling
i tyskland, men jeg ku' forestille mig, det ikke
er noget de går så meget op i som her i danmark.
Derfor kan man gætte på, at fabrikkens eget beskyttelseslag
er slidt væk, hvorimod en efterbehandlet bil i danmark
både har sin oprindelige beskyttelse intakt, samt desuden
en god tyk lag efterbehandling.

Eneste årsag til at købe 'sydlandsk' må være
mere udstyr til samme pris.

Fra : ShutEye

Dato : 15-02-09 11:56

> Eneste årsag til at købe 'sydlandsk' må være
> mere udstyr til samme pris.

Nah. Nu lider vi jo ikke kun under uanede mængder salt på vejene herhjemme,
luftfugtigheden er høj hele året.
Det gør ondt i længden.