Kandidaterne til verdens bedste bil.
Fra : Søren Blom

Dato : 11-02-09 23:51

Med fare for at starte en regionskrig samt en uendelig lang tråd, så skal
man til April kåret årets bedste bil, kandidaterne kan ses på
http://www.fri.dk/bil/hvilken-bil-er-verdens-bedste hvad syndes gruppen om
årets kandidater.
Min egen indsigt i bilen, er for lille til at jeg kan vælge fornuftigt, men
mit bud er enten Audi A4 eller Mazda 6. Audi fordi de betaler min løn og
Mazda, jamen jeg syndes også det er en pæn bil
--
God fornøjelse

Søren Blom
soren@blom.dk
email med spamfiler, besvares ikke

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-09 23:56

Søren Blom <soren@blom.dk> skrev :

snip !

>...........kandidaterne kan ses på
>http://www.fri.dk/bil/hvilken-bil-er-verdens-bedste hvad syndes gruppen om
>årets kandidater.

Du burde måske have gjort opmærksom på at linket *ikke* er emne for
kandidaturen til tåbeligste måde at lave artikler på ;)

"kæft noget juks !

--
Jan_stevns

Fra : Henrik B.

Dato : 12-02-09 07:17

"jan_stevns" skrev i meddelelsen

> Du burde måske have gjort opmærksom på at linket *ikke* er emne for
> kandidaturen til tåbeligste måde at lave artikler på ;)
>
> "kæft noget juks !

Det er fordi det ikke som sådan er en hjemmeside, men er lavet som en
"blog"... - dét så modern...

--
Er du til Saab?: http://www.saabklub.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-02-09 06:20

Søren Blom skriver:

> Med fare for at starte en regionskrig samt en uendelig lang tråd, så skal
> man til April kåret årets bedste bil, kandidaterne kan ses på
> [...]

Eddermanme en ringe hjemmeside.

> Min egen indsigt i bilen, er for lille til at jeg kan vælge fornuftigt, men
> mit bud er enten Audi A4 eller Mazda 6. Audi fordi de betaler min løn og
> Mazda, jamen jeg syndes også det er en pæn bil

Sådan en Audi er jo ikek for voksne mennesker. Der er nærmest mere plads
bagi en Golf.

Af de 4 jeg så ville jeg vælge en BMW.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe