Ridser på hjulkapsler.
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 10-02-09 08:26

Under en parallelparkering i dag kom jeg lidt for tæt på kantstenen,
så hjulkapslerne på min Toyota Aygo blev ridset. Kapslerne er af
plastik. Er der nogen måde at gøre dem lidt pænere på?
vh
Michael

Fra : Henning

Dato : 10-02-09 16:34

On Tue, 10 Feb 2009 07:25:49 -0800 (PST), "mbk112@hotmail.com"
<mbk112@hotmail.com> wrote:

>Under en parallelparkering i dag kom jeg lidt for tæt på kantstenen,
>så hjulkapslerne på min Toyota Aygo blev ridset. Kapslerne er af
>plastik. Er der nogen måde at gøre dem lidt pænere på?

4 nye koster ~100 kroner.

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 10-02-09 08:37

On 10 Feb., 16:34, Henning <no.m...@all.invalid> wrote:

> 4 nye koster ~100 kroner.

Hvor får man dem til den pris, og hvordan finder man dem, der lige
passer til ens bil?

vh
Michael

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-02-09 16:55

"mbk112@hotmail.com" skriver:

> Hvor får man dem til den pris, og hvordan finder man dem, der lige
> passer til ens bil?

Et eksempel:
http://thansen.dk/search.asp?inputsearchtext=hjulkapsler&c=2423115360&n=0

Du læser fælgstørreæsen på dit dæk og så køber du 4 nye plastictingester
efter det.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Lund

Dato : 10-02-09 20:54

Plet dem med en lakstift.

Hvis du skal købe nye, så køb ikke de billige, som ofte er lavet af hård
plastik. Nu kender jeg så ikke lige til Toyota's kapsler, med en ny koster
sikkert ikke så meget.