Hvis ikke Thansen, hvor så?
Fra : Per H

Dato : 06-02-09 18:05

Hvis man ikke skal købe bremsedele hos T hansen. hvor skal man så få
det fra,?

per

Fra : Martin Bak

Dato : 06-02-09 18:14

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis man ikke skal købe bremsedele hos T hansen. hvor skal man så få
> det fra,?

Reservedelsekspeditionen på det nærmeste autoriserede værksted hvis man vil
betale kassen. Mekonomen har ofte de samme dele, fremstillet af de samme
producenter men uden bilmærkets navnetræk, til en lavere pris. Mekonomen er
vist i det hele taget et godt bud. Hvilke dele til hvilken bil?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 06-02-09 18:33

Martin Bak skrev:
> [...]
> producenter men uden bilmærkets navnetræk, til en lavere pris. Mekonomen er
> vist i det hele taget et godt bud. Hvilke dele til hvilken bil?

.... og når det er sagt så lige så ofte det modsatte!!
Undersøg lige hvad en original koster og spørg så i mekonomen, eller en
af deres kollegaer

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Per H

Dato : 06-02-09 18:37

On Fri, 6 Feb 2009 18:13:52 +0100, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev:

> [...]
>producenter men uden bilmærkets navnetræk, til en lavere pris. Mekonomen er
>vist i det hele taget et godt bud. Hvilke dele til hvilken bil?

bremsedele til opel vectra model c 2003

per

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-09 21:33

> [...]

>producenter men uden bilmærkets navnetræk, til en lavere pris. Mekonomen er
>vist i det hele taget et godt bud. Hvilke dele til hvilken bil?

Det er ikke alt, der er billigere hos Mekonomen

Har set ting fra Ford og 'yoda - der var billigere hos de respektive
originaler :)

( f.eks bremsedele )
--
Jan_stevns

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 06-02-09 22:41

jan_stevns skrev:

> Det er ikke alt, der er billigere hos Mekonomen
>
> Har set ting fra Ford og 'yoda - der var billigere hos de respektive
> originaler :)
>
> ( f.eks bremsedele )

Det siger man bare til dem. Så undersøger de og retter deres priser ind.
Har været ude for en bærearm til en Scorpio kostede det dobbelte hos
Mekonomen. Den rettede de med det samme. Og også på andre dele har de
gjort det. De har det som Elgiganten. Vil være billigst.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Per H

Dato : 06-02-09 23:22

On Fri, 06 Feb 2009 22:41:09 +0100, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk>
skrev:

>gjort det. De har det som Elgiganten. Vil være billigst.

Ja haha , sådan er Elgiganten nu ikke. har prøvet ...

per

Fra : Andersen [3650]

Dato : 07-02-09 09:00

Per H har bragt dette til os:
> Ja haha , sådan er Elgiganten nu ikke. har prøvet ...

Ja og vi er flere.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Armand

Dato : 07-02-09 00:28

jan_stevns skrev:

> Det er ikke alt, der er billigere hos Mekonomen
>
> Har set ting fra Ford og 'yoda - der var billigere hos de respektive
> originaler :)
>
> ( f.eks bremsedele )

I vores familie er der erfaring for at originale bremsestuper (til
sidste model af Escort) var ekstremt ringe. Den service-vanlige
udskiftning af klodser med skiver ophørte da Ford blev droppet til
fordel for en lille mekaniker der får sine stumper ved en given
alternativ grossist

--
Armand.

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 06-02-09 19:01

Per H wrote:
> Hvis man ikke skal købe bremsedele hos T hansen. hvor skal man så få
> det fra,?

Jeg plejer at købe hos Refako (Odense) og Krogslund.

/Lars

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 06-02-09 11:22

On 6 Feb., 18:05, Per H <traman...@gmail.com> wrote:
> Hvis man ikke skal købe bremsedele hos T hansen. hvor skal man så få
> det fra,?

T.Svandsen er yt Biltema er in. Jeg kigger først på Biltemas
hjemmeside inden jeg ser andre steder.

Stumperne passer typisk bedre end Hansen og Hoyer stumper.

Benny

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-02-09 19:45

hojvaelde@gmail.com wrote:

> T.Svandsen er yt Biltema er in. Jeg kigger først på Biltemas
> hjemmeside inden jeg ser andre steder.

Bare noget */-*/*/¤%&%¤## at de kun er 2 steder i landet.

> Stumperne passer typisk bedre end Hansen og Hoyer stumper.

Det kan jeg så ikke udtale mig om.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Per H

Dato : 06-02-09 21:36

On Fri, 6 Feb 2009 10:21:38 -0800 (PST), hojvaelde@gmail.com skrev:

>T.Svandsen er yt Biltema er in. Jeg kigger først på Biltemas
>hjemmeside inden jeg ser andre steder.
>
>Stumperne passer typisk bedre end Hansen og Hoyer stumper.
>
>Benny

Oki, Biltema ligger ikke så langt væk fra mig. Så hvis matrialerne
er iorden, så er det jo der der skal handles

per

Fra : Thore Jensen

Dato : 06-02-09 22:06

Per H skrev:
> Hvis man ikke skal købe bremsedele hos T hansen. hvor skal man så få
> det fra,?

Det kommer jo an på til hvilken bil...

F.eks. til Citroen, så bør man handle hos Skovgaard og Schmidt - de er
f.eks. både billigere og bedre end T. Svansen...

Synes iøvrigt at T-Svansen ofte er meget dyre med mange ting - f.eks.
den opladelige LED arbejdslampe som de har med i deres seneste
tilbudsavis til 199,- præcis samme model koster 139,- ved Biltema og
99,- i Bauhaus !!!!!!!

Thore

Fra : Mikael

Dato : 06-02-09 14:33

On 6 Feb., 18:05, Per H <traman...@gmail.com> wrote:
> Hvis man ikke skal købe bremsedele hos T hansen. hvor skal man så få
> det fra,?

Opel eller www.autobremsen.dk de holder til i Rødovre.

Mikael

Fra : PD