Smadret Ferrari
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-02-09 20:38

Ja ja, det er ikke kun Ronaldo der kan:
http://alleroed.lokalavisen.dk/article/20090203/ARTIKLER/621966954/1008/i#
Og så på DK plader, man må da håbe at forsikringen er i orden.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Brian Lund

Dato : 05-02-09 08:12

> Ja ja, det er ikke kun Ronaldo der kan:
> http://alleroed.lokalavisen.dk/article/20090203/ARTIKLER/621966954/1008/i#
> Og så på DK plader, man må da håbe at forsikringen er i orden.

Man må håbe den kan repareres!

Brian

Fra : GiWeo

Dato : 05-02-09 13:01

Hej

>Ja ja, det er ikke kun Ronaldo der kan:
>http://alleroed.lokalavisen.dk/article/20090203/ARTIKLER/621966954/1008/i#
>Og så på DK plader, man må da håbe at forsikringen er i orden.

Ja nu kedner jeg så ham der var med i uheldt - og tingene er absolut
ikke som beskrevet i avaisen !

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-02-09 05:13

On Feb 5, 1:01 pm, GiWeo <giweoREM...@hotmail.com> wrote:
> Hej

> Ja nu kedner jeg så ham der var med i uheldt - og tingene er absolut
> ikke som beskrevet i avaisen !

Det er da ellers næsten kun fakta i artiklen.
Mit gæt er at ejeren / sælgeren lige skulle give den en frisk lille
tur til sidst og derfor kørte lige stærkt nok.
Og det kunne føren af minibussen ikke bedømme.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-02-09 21:31

"GiWeo" <giweoREMOVE@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja nu kedner jeg så ham der var med i uheldt - og tingene er absolut
> ikke som beskrevet i avaisen !

Om det er foregået på den ene eller den anden måde, det gør det IMHO ikke
mindre synd for sådan en bil.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-02-09 11:56

GiWeo skrev:
> Hej

> Ja nu kedner jeg så ham der var med i uheldt - og tingene er absolut
> ikke som beskrevet i avaisen !

Kan du så ikke få den rigtige historie og gengive den her.