Automobilpriser.dk
Fra : sammenlign.campingpl~

Dato : 31-01-09 04:48

Peugeot 407 er den seneste af nye biler, som har fået priserne
opdateret på

www.automobilpriser.dk

Med venlig hilsen

Morten

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-01-09 13:21

sammenlign.campingpladspriser.dk@gmail.com wrote in news:66f47c0f-3703-
43ea-8e0d-b5a3dc45d242@y1g2000pra.googlegroups.com:

> From: sammenlign.campingpladspriser.dk@gmail.com
> Newsgroups: dk.fritid.bil
>
> Peugeot 407 er den seneste af nye biler, som har fået priserne
> opdateret på

Hmmm, jeg tænker SPAM!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-01-09 13:23

sammenlign.campingpladspriser.dk@gmail.com skriver:

> Peugeot 407

Tillykke.

Hvis du ikke vil andet en rekvalmere for din hjemmeside igen, så brug
dog dk.opslag, der er den rette gruppe for den slags.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kragelund

Dato : 31-01-09 14:00

<sammenlign.campingpladspriser.dk@gmail.com> wrote in message
www.automobilpriser.dk

Det er da en fantastisk ringe side! Tænk nu hvis der rent faktisk var noget
info der var værd at kigge på derinde - det finder man aldrig ud af fordi
design, reklamer og opbygning gør den helt uudholdelig at kigge på.

Hvis du nu bare havde en ordentlig side at reklamere for.....

/Jakob

Fra : PD

Dato : 31-01-09 15:34

*LOL*, tak for kikket...

Den side må da bestemt være ment som en joke...
- et fint skole-eksempel på hvordan man IKKE opbygger en god og funktionel
side...

btw: fed detalje med at få browseren til at gå ned første gang siden
loades.... nice touch...!

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 01-02-09 18:23

"PD" <pd@unpm.dk> wrote in

> btw: fed detalje med at få browseren til at gå ned første gang siden
> loades.... nice touch...!

Nogle sider ved godt de er dårlige... nogle af disse sider er så dårlige at
de ligefrem udvikler selvdestruktive tendenser

Fra : sammenlign.campingpl~

Dato : 02-02-09 10:12

Det er mit ønske, at I ikke skriver negativt, om Automobilpriser.dk,
da det har negativ indflydelse på hjemmesidens besøgstal.

Skoda, er det næste bilmærke, som vil blive opdateret med priser.

Jeg vil vende tilbage.

Med venlig hilsen

www.automobilpriser.dk

Morten

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-02-09 18:16

sammenlign.campingpladspriser.dk@gmail.com wrote in news:3dba9c09-6a80-
4a80-b204-021b54e5c046@l33g2000pri.googlegroups.com:

> Det er mit ønske, at I ikke skriver negativt, om Automobilpriser.dk,
> da det har negativ indflydelse på hjemmesidens besøgstal.

Hvis du selv vil bidrage, så er det smarteste nok at undlade at omtale
siden i dette forum. Ihvertfald så længe den er så ringe som den er.

> Jeg vil vende tilbage.

Vi vil give svar på tiltale.

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-09 18:36

sammenlign.campingpladspriser.dk@gmail.com skrev :

>Det er mit ønske, at I ikke skriver negativt, om Automobilpriser.dk,
>da det har negativ indflydelse på hjemmesidens besøgstal.

Harhhh harhhh harhhhh ..........................

>Skoda, er det næste bilmærke, som vil blive opdateret med priser.

Øehhh - det næste ? hvor er den første ?

>Jeg vil vende tilbage.

det behøver du ikke skynde dig med !

--
Jan_stevns

Fra : Leonard

Dato : 02-02-09 19:08

sammenlign.campingpladspriser.dk@gmail.com wrote:

> Det er mit ønske, at I ikke skriver negativt, om Automobilpriser.dk,
> da det har negativ indflydelse på hjemmesidens besøgstal.

Bare rolig, vi er komplet ligeglade med hvilken indflydelse det har på
dit besøgstal.
Og du bliver bare ved at skrive om din ligegyldige side her, så skal vi
såmænd nok blive ved med at rakke den ned.

Hvis du virkelig vil noget med den side, så får du hjælp af nogen, der
ved noget om den slags med hjemmesider og prisportaler, for det går da
ikke særligt godt for dig. Bl.a. er det totalt latterligt at have noget
script, der ikke virker i alle moderne browsere.

--
Leonard

Fra : PD

Dato : 02-02-09 19:22

*LOL*

Så kom da lidt frem i skoene og ha noget som folk har brug for...

Vis noget brugbart, og noget der er 100% opdateret mindst 2-3 gange om
ugen...!

Og lad for alt i verden være med SELV at reklamere for din side...!

Ovenstående er faktisk tre rigtig gode råd, og ved du hvad ?
- du får dem helt gratis af mig denne gang...!

Fra : Armand

Dato : 02-02-09 21:04

sammenlign.campingpladspriser.dk@gmail.com skrev:
> Det er mit ønske, at I ikke skriver negativt, om Automobilpriser.dk,
> da det har negativ indflydelse på hjemmesidens besøgstal.

Så gør dog for fanden noget ved sagen og gør data'ene tilgængelige
istedet for at klynke :-|

--
Armand.
(der opgav og forlod sitet uden at have fundet nogen som helst pris)

Fra : N/A

Dato : 02-02-09 21:04

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-02-09 22:34

sammenlign.campingpladspriser.dk@gmail.com skriver:

> Det er mit ønske, at I ikke skriver negativt, om Automobilpriser.dk,
> da det har negativ indflydelse på hjemmesidens besøgstal.

Det er i orden. Lav en supergod side og undlad så at spamme gruppen her
med rekvalmer for din side.

Er siden god nok, skal andre nok linke til den

> Skoda, er det næste bilmærke, som vil blive opdateret med priser.

Fuldstændigt lige meget.

> Jeg vil vende tilbage.

Er det ikke dumt?

Det er dig selv der dermed øger den negative indflydelse på
besøgstallet.......

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-02-09 23:32

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Er siden god nok, skal andre nok linke til den

Det klarer Google.

Lav kvalitetsinformation og folk kommer. Hold det opdateret eller folk
forsvinder igen.

Fra : N/A

Dato : 02-02-09 23:32