Lavere ET mål ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 28-01-09 03:46

Ved lavere ET mål, kommer fælgen så længere ud eller længere ind ?

F.eks. ved skift fra ET 42 > ET 40

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Kent Glerup

Dato : 28-01-09 08:08

Brian Vestergaard skrev:
> Ved lavere ET mål, kommer fælgen så længere ud eller længere ind ?
>
> F.eks. ved skift fra ET 42 > ET 40

Kommer længere ind. ET er et mål for INDpresning :)

/Kent Glerup

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-01-09 09:25

Kent Glerup wrote:

> Kommer længere ind. ET er et mål for INDpresning :)

Og når INDpresningen bliver MINdre kommer fælgen længere ___ ?

http://stylingshoppen.dk/?p=23

--
vh
Torben

Fra : Kent Glerup

Dato : 28-01-09 13:40

Torben Scheel skrev:

> Og når INDpresningen bliver MINdre kommer fælgen længere ___ ?
>
> http://stylingshoppen.dk/?p=23

undskyld.....
Skulle lige ha' vendt den en ekstra gang i hovedet før afsendelse.. :)

/Kent Glerup

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 11:07

Kent Glerup wrote:

> Kommer længere ind. ET er et mål for INDpresning :)

Er det mm eller hvad?

Fra : Kent Glerup

Dato : 28-01-09 13:41

Peter skrev:

> Er det mm eller hvad?

Det mener jeg.
bemærk dog at jeg fik byttet rundt på det ovenfor! hvis man går til et
lavere ET, så kommer fælgen længere ud.

/Kent Glerup

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-01-09 12:07

"Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Ved lavere ET mål, kommer fælgen så længere ud eller længere ind ?
>
> F.eks. ved skift fra ET 42 > ET 40

Ved lavere ET mål, der kommer fælgen længere ud.
ET er et mm mål som viser afstanden fra fælgens anlægsflade (mod navet på
bilen) og til centrum af fælgen.

Tjek evt her: http://www.dkfritidbil.dk/ og gå ind under Diverse Oplysninger
(og rul lidt ned på siden).

--