Hvordan hulen kan en lastbil på en 3 spore~
Fra : Ukendt

Dato : 27-01-09 19:13

Man undres - KøgeBugt i eftermiddags

--
Jan_stevns

Fra : Tom

Dato : 27-01-09 19:19

<jan_stevns> skrev i en meddelelse
news:ljjun41rfpa1eme6jl8u6c9mtt7ktac2de@news.tele.dk...

> Man undres - KøgeBugt i eftermiddags

Faldet i søvn, læste avis, mobiltelefoni, lavede kaffe, fødderne mistede
grebet om rattet, ....eller måske en punktering på venstre forhjul

-
Tom

Fra : Farmer

Dato : 27-01-09 19:23

tom tom tænk dig om...........

Fra : PD

Dato : 27-01-09 20:27

> tom tom tænk dig om...........

*LOL*

Nemlig....

Jeg har også engang hørt tom tom sige "fortag en u-vending" midt på
holbækmotorvejen...
- så hvorfor ikke også ved køge....

Fra : Ivan Madsen

Dato : 27-01-09 19:47

On Tue, 27 Jan 2009 19:12:49 +0100, jan_stevns wrote:

>Man undres - KøgeBugt i eftermiddags

Nå har de nu også fundet ud af at benytte 3. spor dernede - specielt
svenskerne er gode til det mellem Frederikssundsvej og sammenfletning
på M3 sydgående.
Men så ved jeg da hvorfor turen forbi Greve var sådan lidt
uregelmæssig ,-)

Fra : MicDK

Dato : 27-01-09 11:49

Som alle andre, på de danske motorveje, har han det vel bedst jo
længere mod venstre hane bevæger sig....

;)

Fra : Martin Vollert

Dato : 27-01-09 19:51

MicDK havde fået den ide at fortælle:
> Som alle andre, på de danske motorveje, har han det vel bedst jo
> længere mod venstre hane bevæger sig....
>
> ;)

Hæhæ ja han trode nok han kørte i sin personbil..

--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 27-01-09 20:02

On Tue, 27 Jan 2009 10:48:59 -0800 (PST), MicDK <bil@lortecitroen.dk>
wrote:

>Som alle andre, på de danske motorveje, har han det vel bedst jo
>længere mod venstre hane bevæger sig....
>
>;)

Jeg har en hemmelighed, hvis du lover ikke at afsløre den for nogen -
når trafikken er meget tæt er højre spor oftest et hit. Det er ude til
venstre de kører galt evig og altid )

Fra : KASO

Dato : 27-01-09 20:09

"jan_stevns" skrev i meddelelsen

> Man undres - KøgeBugt i eftermiddags

Jeg tror det skyldes en fejl fra Vejdirektoratets side - de har desværre
fået monteret magnetiske autoværn på de fleste danske motorveje.....

Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-01-09 20:38

KASO kom med denne ide:
> "jan_stevns" skrev i meddelelsen

> Jeg tror det skyldes en fejl fra Vejdirektoratets side - de har desværre fået
> monteret magnetiske autoværn på de fleste danske motorveje.....

Det sq da det. Dooohhh, at jeg ikke har opdaget det noget tidligere.
*LOL*

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 28-01-09 01:19

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg tror det skyldes en fejl fra Vejdirektoratets side - de har desværre
> fået monteret magnetiske autoværn på de fleste danske motorveje.....
BINGO! Der har vi grunden til at man aldrig ser Trabier i midterautoværnet!
Havde også gået og undret mig

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : MicDK

Dato : 27-01-09 12:15

Ivan Madsen skrev
> [...]

> Jeg har en hemmelighed, hvis du lover ikke at afsløre den for nogen -
> når trafikken er meget tæt er højre spor oftest et hit. Det er ude til

ved det - kommer dagligt fra M3 ned på køge bugt motorvejen. Sjovt at
"alle" altid har travlt med at komme ud i midten/til venstre. Klager
ikke - har højre spor for mig selv ;)

Fra : Ivan Madsen

Dato : 27-01-09 20:19

On Tue, 27 Jan 2009 11:14:33 -0800 (PST), MicDK <bil@lortecitroen.dk>
wrote:

> Ivan Madsen skrev

>ved det - kommer dagligt fra M3 ned på køge bugt motorvejen. Sjovt at
>"alle" altid har travlt med at komme ud i midten/til venstre. Klager
>ikke - har højre spor for mig selv ;)

Det er sådan lidt afhængig af intensiteten hvad jeg vælger - hvis der
er tungt af lastbiler til højre håber jeg at kunne smutte forbi, men
mange gange gider jeg ikke og ruller bare sammen med resten med 90 og
ser flyvemaskinerne drøne forbi. Og komme bagud når vi passerer Greve
N og drøne forbi ved Karlsnogenlunde rasteplads )