Håber ikke jeg støder nogen herinde men da~
Fra : Thomas

Dato : 27-01-09 15:05

Hej NG

Jeg kørte bag en Ssang Syoung , Kyros hed den vist, i dag. Jeg fik kun
bagenden at se, men den var også så grim, at jeg ikke gad se resten af
bilen. Hvad er der lige sket for designerne her ?

Som overskriften lyder... jeg håber ikke jeg fornærmer nogen herinde men
jeg har da aldrig set noget lignende!!!

Kun mig der er chokeret over det design ? Lygteglasene lignede nogle
våbenskjolde

Mvh

Thomas

Fra : Ole Schultz

Dato : 27-01-09 16:06

On Tue, 27 Jan 2009 15:04:49 +0100, "Thomas"
<bambanosFJERN@hotmail.com> wrote:

> [...]
>bagenden at se, men den var også så grim, at jeg ikke gad se resten af
>bilen. Hvad er der lige sket for designerne her ?

Jep. SsangYong vinder ingen priser for deres design.
"Rodius" model er grim som ind i h.....
"Rexton" er den eneste svjh der ser nogenlunde ud.

Utroligt at de kan sælges. Men sikkert af samme grund er de også på
vej mod konkurs.

mvh Ole

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-01-09 16:14

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej NG
>

> Jeg kørte bag en Ssang Syoung , Kyros hed den vist,

Ssang Young Kyron er det rigtige navn.

> i dag. Jeg fik kun bagenden at se, men den var også så grim, at jeg ikke
> gad se resten af bilen. Hvad er der lige sket for designerne her ?

Designerne? Hvilke designere?

> Som overskriften lyder... jeg håber ikke jeg fornærmer nogen herinde men
> jeg har da aldrig set noget lignende!!!
>
> Kun mig der er chokeret over det design ? Lygteglasene lignede nogle
> våbenskjolde

Nej, det er ikke kun dig, jeg synes også det er et misfoster:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/77/Ssangyong_Kyron_black_h.jpg

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 27-01-09 16:34

On Tue, 27 Jan 2009 16:13:45 +0100, Per Beer Hansen wrote:

> [...]
>
> Ssang Young Kyron er det rigtige navn.

> Designerne? Hvilke designere?

> Nej, det er ikke kun dig, jeg synes også det er et misfoster:

Glyp!

Det ligner en sort Renault der er faldet ned oven på en sort pickup
truck.....

De fås værre:

http://www.caradvice.com.au/15519/2008-ssangyong-stavic-review/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-01-09 16:38

Thomas skriver:

> Kun mig der er chokeret over det design ?

Det er Ssang Youngs kendemærke at lave grimme biler......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : KASO

Dato : 27-01-09 16:41

> Thomas skriver:

> Det er Ssang Youngs kendemærke at lave grimme biler......

Måske som en slags tyverisikring?

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-09 17:38

> [...]
> bagenden at se, men den var også så grim, at jeg ikke gad se resten af
> bilen. Hvad er der lige sket for designerne her ?

Ja, den er godt nok afskyelig. Men der er vist kommet en update:

http://lh4.ggpht.com/_rMMHfwPV3Tk/RtPOOkfed2I/AAAAAAAAAGw/LtcStg2o-4k/1_12953_b.jpg

/Kim

Fra : Thomas

Dato : 27-01-09 19:44

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> wrote
in message news:hb-dneRk58bmpeLUnZ2dnUVZ_jWWnZ2d@giganews.com...
> "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja, den er godt nok afskyelig. Men der er vist kommet en update:

> [...]

Damn! der er da et ord er falder mig ind her som ikke faldt mig ind
tidligere på dagen. Harmoni! Ikke den dybe tallerken der er opfundet,
men nu er der da en mening med galskaben.

Mvh

Thomas

Fra : Klaus G.

Dato : 27-01-09 20:44

> [...]
> jeg har da aldrig set noget lignende!!!
>
> Kun mig der er chokeret over det design ? Lygteglasene lignede nogle
Jeg er egentligt mest træt af at du ikke linker til et par billeder af
bilen, når du nu endelig vil brokke dig over den. Så skal man selv til at
google, være helt sikker på det nu er lige DEN bil du tænker på, osv..

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Thomas

Dato : 28-01-09 05:21

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> bilen, når du nu endelig vil brokke dig over den. Så skal man selv til at
> google, være helt sikker på det nu er lige DEN bil du tænker på, osv..

Det må du undskylde!

Jeg var lige kommet ind fra bilen (altså min egen). Havde ikke engang fået
fat i den korrekte "titel", men gik ud fra at hvis andre havde samme
opfattelse som mig, så var de ikke i tvivl om at det var den model jeg netop
havde set, det handlede om.

Mvh

Thomas