Mercedes Sprinter, ingen priser?
Fra : Klaus G.

Dato : 25-01-09 20:31

Hej.

Nu har jeg kigget lidt på mercedes' hjemmeside, men synes dælme ikke at jeg
kan finde nogle priser på deres varevogne. Helt præcis en Sprinter
Kassevogn:
http://www.mercedes-benz.dk/splashpages/vans.html

Er det ikke en lidt mærklig måde at føre forretning på? Eller er det snedigt
gennemtænkt på en eller anden måde? Den er jo ikke "ny" længere. Så priserne
har de jo styr på skulle man synes :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Henrik B.

Dato : 25-01-09 20:59

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> snedigt gennemtænkt på en eller anden måde? Den er jo ikke "ny" længere.
> Så priserne har de jo styr på skulle man synes :)

Hvis du læser efter på forsiden, vil du se at de skriver at priserne er
under opdatering. )

--
Saab 9-5 Aero Estate sælges!

Er du til Saab?: http://www.saabklub.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 25-01-09 21:09

> Hvis du læser efter på forsiden, vil du se at de skriver at priserne er
> under opdatering. )
Det har der stået siden bilen kom på det danske marked... Og det var foråret
2006. Så der må altså være en anden grund :)

Nå, men ser ud til jeg må skrive til dem så. Gad vide om det er fordi de vil
have man skal tage kontakt til dem?

Fra : Mogens

Dato : 25-01-09 21:17

> [...]
> foråret 2006. Så der må altså være en anden grund :)
> Nå, men ser ud til jeg må skrive til dem så. Gad vide om det er fordi de

Bilbasen og biltorvet har nyvognspriser, men det er måske ikke godt nok?

Fra : Klaus G.

Dato : 25-01-09 21:52

> Bilbasen og biltorvet har nyvognspriser, men det er måske ikke godt nok?
Mjoe, nu du siger det :)

Kan ikk finde det på bilbasen.dk men har lige kigget på bilzonen.dk men al
ekstra udstyret står jo TYSK! Jeg kan ikk en skid tysk :)

Fra : Mogens

Dato : 25-01-09 21:58

http://biltorvet.dk/Biler/NyeBiler/Model.aspx?type=vare&brand=35

Fra : Klaus G.

Dato : 25-01-09 22:14

> http://biltorvet.dk/Biler/NyeBiler/Model.aspx?type=vare&brand=35
Yes, den fandt jeg godt. Det tyske var så kun de første ting, nemlig
farverne :) Hovsa :)

Men er priserne korrekte? Firehjulstræk koster over 100.000kr.
ekstra...Ahvad?!

Fra : Mogens

Dato : 25-01-09 22:33

> Men er priserne korrekte? Firehjulstræk koster over 100.000kr.
> ekstra...Ahvad?!

Du bor i DK

Fra : Klaus G.

Dato : 25-01-09 22:41

> Du bor i DK
Jojo, men det er gulplade priser jo. Ikke 180% Afgift, kun 50%. En Skoda
Superb med og uden 4wd, der er kun 30.000kr forskel og det er med 180%
afgift.

Men 100.000kr, det er jo sindsygt! o_O

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-01-09 22:47

"Klaus G." skriver:

> Men 100.000kr, det er jo sindsygt! o_O

Nu er det jo heller ikke en Skoda, men en Mercedes du kigger på......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Klaus G.

Dato : 25-01-09 23:04

> Nu er det jo heller ikke en Skoda, men en Mercedes du kigger på......
Det var bare lige de priser jeg kunne huske jo.

Nu slog jeg lige en MB C-Klasse op.

C 320 CDI = 921.103kr
C 320 CDI 4Matix 943.000kr.

Det er kun 22.000kr. forskel med 180% afgift.

Der er dælme stadig langt op til de 100k og 50% afgift synes jeg :)

Måske det er har noget at gøre med det er en varevogn? Det skal være
stærkere eller sådan noget?

Fra : Mogens

Dato : 25-01-09 22:51

> Jojo, men det er gulplade priser jo. Ikke 180% Afgift, kun 50%. En Skoda
> Superb med og uden 4wd, der er kun 30.000kr forskel og det er med 180%
> afgift. Men 100.000kr, det er jo sindsygt! o_O

22.000 kr for en radio uden CD
47.000 kr for klimaanlæg - bagi
523 kr for en forbindingskasse - den får jeg gratis hos Falck inkl. en
sikkerhedsvest

I guder mand

Fra : Klaus G.

Dato : 25-01-09 23:05

> 22.000 kr for en radio uden CD
> 47.000 kr for klimaanlæg - bagi
> 523 kr for en forbindingskasse - den får jeg gratis hos Falck inkl. en
> sikkerhedsvest
>
> I guder mand
Ja, 180% afgift længe leve :)

Fandme ikke for sjovt flere og flere vælger at købe deres udstyr på Ebay og
få en mekker til at montere det bagefter :)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-01-09 23:17

Klaus G. skrev:
> [...]
> 2006. Så der må altså være en anden grund :)
>
> Nå, men ser ud til jeg må skrive til dem så. Gad vide om det er fordi de vil

Dette link kan måske give dig lidt af svaret:
http://www.mercedes-benz-padborg.dk/side.asp?Page_Type=nyebiler&Page_ID=301&cartype=9&carmodel=Sprinter%20315%20CDI%203665&request=Priser

Du må selv lige bryde det til hvis det bliver delt.)
Eller du kan begynde her og klikke dig videre:
http://www.mercedes-benz-padborg.dk/side.asp?Page_Type=nyebiler&Page_ID=300

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 25-01-09 23:31

> [...]
>
> Du må selv lige bryde det til hvis det bliver delt.)
> Eller du kan begynde her og klikke dig videre:
Tak for links, men det er ikke HELT godt :)

Der er jo kun mulighed for at vælge noget i forvejen udvalgt udstyr. Altså
går man ind under de forskellige modeller, 313, 315 osv.. Så er der
forskellige valgmuligheder. Det virker da lidt mystisk? Eller hvad? :) Ikke
alle steder der er "Indstigningstrin, Fartpilot, Komfortsæde, Xenon osv.".

Men jeg takker skam fordi du gad at bøvle med det på mine vejne :)