Se sidste syn på nettet ??
Fra : PD

Dato : 25-01-09 16:19

Hej.

Jeg sad og snakkede med en kammerart igår, og vi snakkede om det med at man
kunne se de sidste syn på en bil på nettet, og hvad der evt. havde været
galt med en bil ved syn...

Men da vi så ledte efter det sted, kunne vi ikke finde det igen...

Ved i hvad det er for et sted jeg snakker om, og hvor det findes idag ??

Det var egentlig meget sjovt, at man bare ved at kende en nummerplade kunne
trække en del oplysninger om syn på en bil... (og svjh. også ejerforhold
osv...)

Fra : Mogens

Dato : 25-01-09 17:42

"PD" <pd@unpm.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> været galt med en bil ved syn...
> Ved I hvad det er for et sted jeg snakker om, og hvor det findes idag ??

http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport
Meget sjovt at min '95 Volvo 460 Tturbo Sport stadig figurerer dér

Fra : PD

Dato : 25-01-09 18:05

Hej.

Tak for info...

Det var en anden side vi fandt dengang (hos CMR tror jeg), men det er nu
ligemeget...

Men det er nu ret sjovt, for indtaser jeg vores gamle bil, som aldrig har
været synet hos Applus så er den der alligevel...

Fra : PMH

Dato : 25-01-09 23:47

> Hej.
>
> Tak for info...
>
> Det var en anden side vi fandt dengang (hos CMR tror jeg), men det er nu
> ligemeget...

Her måske..??

http://www.biltorvet.dk/MinBil/MinBil.aspx

Fra : PMH