Nogen der kender et gds værksted nær Køge,~
Fra : Ukendt

Dato : 25-01-09 00:08

Hejsa ..

Nogen der - som subj. nævner kender et gds værksted i nærheden af
Køge, der har en grav ??
--
Jan_stevns

Fra : Niels Kristensen

Dato : 25-01-09 01:35

<jan_stevns> skrev i en meddelelse
> Hejsa ..
>
> Nogen der - som subj. nævner kender et gds værksted i nærheden af
> Køge, der har en grav ??
> --
> Jan_stevns

Hej.
Der findes jo GDS-værkstedet på Københavnsvej -
Køge Nord, tæt ved Søvilla Kro.
Om de har en grav, kan jeg ikke huske, men der er
lifte - er det ikke lige så godt?

mvh. Niels.

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-09 12:13

"Niels Kristensen" <godtnokFJERN-DETTE@mail.tele.dk> skrev :

>Hej.
>Der findes jo GDS-værkstedet på Københavnsvej -
>Køge Nord, tæt ved Søvilla Kro.
>Om de har en grav, kan jeg ikke huske, men der er
>lifte - er det ikke lige så godt?

Køgeværkstedet har ikke åben Søndag, så vi fes ind til København SV -
og brugte en times tid på at få skiftet kardan'en - de har
kørebanelift......

Sådan noget billig lort ... At en kardan kun holder 395.847km, er
sgu' for ringe ;)

--
Jan_stevns

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-01-09 12:15

jan_stevns skriver:

> Sådan noget billig lort ... At en kardan kun holder 395.847km, er
> sgu' for ringe ;)

Billig kan man næppe kalde den, men kanpt 400kkm er sku for ringe....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-09 12:27

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Billig kan man næppe kalde den, men kanpt 400kkm er sku for ringe....

Jep - Jeg er dybt skuffet - og så koster sådan et mindre landsted, med
tilhørende ridebanefaciliteter - 800bananer - Fy for satan det er
dyrt at holde bil ;)

Det bliver sgu' mere sjovt at se synsmanden klø sig forvirret i nakken
om 14 dage - De aner ikke hvad de skal se efter på en Scorpio, de har
nemlig ikke de vanlige Sierra problemer underneden, hehe....

( og begge nummerpladerlygter bagpå kan lyse .... )

--
Jan_stevns

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-01-09 13:00

jan_stevns skriver:

> Jep - Jeg er dybt skuffet - og så koster sådan et mindre landsted, med
> tilhørende ridebanefaciliteter - 800bananer - Fy for satan det er
> dyrt at holde bil ;)

Nej, det var slæden som helhed, da den var ny jeg mente...

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-09 13:08

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Nej, det var slæden som helhed, da den var ny jeg mente...

Det kan vel altd diskuteres - men prisen for den, mener jeg nu meget
fair afspejler hvad man fik

(også det i forhold til de andre store biler dengang)
--
Jan_stevns