Kia Picanto?
Fra : Steen

Dato : 24-01-09 11:35

Konens bil overlever muligvis ikke næste syn, så der skal findes en
erstatning.
Kia Picanto ser ud som noget der ligner "best buy", til en frue der skal
aflevere to børn i skole hver dag, og så derefter futte på job - en
daglig tur på ca. 30 km.

Lidt indkøb kan der vel også være plads til i bagagerummet.

Andre gode bud - prisen kan vel ikke slås?

Jeg vil hellere have en Alfa Romero Mito til mig selv, men der koster jo
også mere end det dobbelte...

Fra : hamselv

Dato : 24-01-09 13:31

hvad med en "mini alfa" : en fiat panda

henrik

Fra : Steen

Dato : 24-01-09 14:49

hamselv <nomail@mail.com> wrote:

> hvad med en "mini alfa" : en fiat panda

Det slår unægteligt noget af prisen, men det fjerner også noget af det
lækre ved en Alfa

Fra : hamselv

Dato : 24-01-09 21:41

Næææh du, hvis du bare bytter logoet om på fronten, så lægger fruen sgu nok
ikke mærke til noget

henrik

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-01-09 23:09

Steen skriver:

> Kia Picanto ser ud som noget der ligner "best buy", til en frue der skal
> aflevere to børn i skole hver dag, og så derefter futte på job - en
> daglig tur på ca. 30 km.

Kør en tur ig den og kør derefter en tur i en Getz. Spøårg dig selv
derefter, hvad du vil byde din familie........

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Steen

Dato : 25-01-09 10:12

Klaus D. Mikkelsen <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> Steen skriver:

> Kør en tur ig den og kør derefter en tur i en Getz. Spøårg dig selv
> derefter, hvad du vil byde din familie........

Getz har jeg ikke prøvet - men jeg har kørt en tur i den forrige model
Picanto. Den var lille, men efter faceliftet ser den da pænere ud.

Getz kommer med i overvejelserne, men hvad kan man egentligt få for
100.000,-

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-01-09 10:24

Steen skriver:

> Getz har jeg ikke prøvet - men jeg har kørt en tur i den forrige model
> Picanto. Den var lille, men efter faceliftet ser den da pænere ud.

Pænere, ja, syntes du at den kører godt?

Tør du sende din familie ud i så lille en potte?

http://www.euroncap.com/tests/kia_picanto_2004/200.aspx
The Picanto performed badly, only doing just enough to merit its three
star rating. This is extremely disappointing for a new model in a market
segment where other manufacturers have made major improvements in recent
years.

> Getz kommer med i overvejelserne, men hvad kan man egentligt få for
> 100.000,-

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Hyundai-Getz-1,1-GL-3d_ID153400243.htm

http://www.euroncap.com/tests/hyundai_getz_2004/199.aspx
The Getz turned in a reasonably balanced performance to gain its four
star rating.

Fra : Steen

Dato : 25-01-09 10:55

Klaus D. Mikkelsen <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> The Getz turned in a reasonably balanced performance to gain its four
> star rating.

Den skal da prøves. Uden at have prøvet den, ser den lidt større ud end
Picanto

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-01-09 11:02

Steen skriver:

> Den skal da prøves. Uden at have prøvet den, ser den lidt større ud end
> Picanto

Alne det ar den vejer 140 kg mere er en god indikation på at det er en
større bil