Undervognsbehandling?
Fra : Ukendt

Dato : 23-01-09 18:34

Hvad koster en ordentlig undervognsbehandling mod rust på en 2 år gammel
bil?
Og hvilket firma?

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 23-01-09 19:16

"Peter" <peter> skrev i meddelelsen
> Hvad koster en ordentlig undervognsbehandling mod rust på en 2 år gammel
> bil?
> Og hvilket firma?

Prisen er ikke ens for alle biler. Stor eller lille bil?
Hvilken behandling har bilen fået fra ny o.s.v.
Ring til et par firmaer og få den rigtige pris.
Hilsen Matthias

Fra : Tom

Dato : 23-01-09 19:17

"Peter" <peter> skrev i en meddelelse
> Hvad koster en ordentlig undervognsbehandling mod rust på en 2 år gammel
> bil?
> Og hvilket firma?

3-4.000 Kr

--
Tom

Fra : Armand

Dato : 23-01-09 22:07

Peter skrev:
> Hvad koster en ordentlig undervognsbehandling mod rust på en 2 år gammel
> bil?

Bilerne er delt ind i prisgrupper alt efter størrelse, så det komme jo
an på . . . .

--
Armand.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-01-09 22:35

"Peter" <peter> wrote in news:4979ffa0$0$90268$14726298@news.sunsite.dk:

> Hvad koster en ordentlig undervognsbehandling mod rust på en 2 år gammel
> bil?
> Og hvilket firma?

Jeg gav 2600 for førstegangsbehandling af min Yaris.

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 25-01-09 11:48

Peter wrote:
> Hvad koster en ordentlig undervognsbehandling mod rust på en 2 år gammel
> bil?
> Og hvilket firma?

Ca 3500,- for en VW Lupo eller en Mitsibishi Colt hos Tectrol.
Behandlingen skal gentages hvert 3. år.

- Og som en af mine bekendte med mange mange års efaringer med biler
sagde: Uanset hvor godt rustbeskyttet en bil er fra fabrikken er det
gennemgående dem der bliver undervognsbehandlet fra starten og får det
vedligeholdt der ikke er nævneværdigt rust i efter 10 år i dansk klima.

/Lars

Fra : Leonard

Dato : 25-01-09 13:00

Lars Peter Larsen wrote:

> Ca 3500,- for en VW Lupo

Jeg plejer kun at give ca. 2.000 for min Lupo.

--
Leonard
Hellere komme forsent i dette liv end for tidligt til det næste ...

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 29-01-09 18:25

Leonard wrote:

> Jeg plejer kun at give ca. 2.000 for min Lupo.

Hvor? - Sådan helt præcist, så jeg kan få min behandlet der og til samme
pris næste gang.

/Lars

Fra : Leonard

Dato : 29-01-09 22:32

Lars Peter Larsen wrote:

> Hvor? - Sådan helt præcist, så jeg kan få min behandlet der og til
> samme pris næste gang.

Pava i Nyborg.

Fra : Leo_Jensen

Dato : 29-01-09 14:25

On 29 Jan., 18:24, Lars Peter Larsen
<lars_pontoppidan@get_to_net.i.danmark> wrote:

> Hvor? - Sådan helt præcist, så jeg kan få min behandlet der og til samme
> pris næste gang.
>
> /Lars

De kan lave det billigt, men giver ofte kun ordentligt gode priser til
de kunder de har lyst til at forkæle. Jeg gav 2.000 kr for min Jaguar
XJ sidst fordi jeg var kommet til at kende ejeren af centeret. Første
behandling samme sted kostede det dobbelte, og det var stadig en god
pris via en bekendt.
Regn ikke med at kunne forlange at få varen til samme pris som en
anden har fået, det er altså ikke kunderne der bestemmer priserne...

Leo