Nummerplader hvilken bogstaver er man komm~
Fra : KimH

Dato : 19-01-09 21:00

Jeg vil bare spørge om nogen ved hvilke bogstaver der er nu på
nummerpladerne ? er det ikke noget med Z

Mvh. KimH

Fra : Mogens

Dato : 19-01-09 21:03

ZT -> http://nrpl.dk/

Fra : KimH

Dato : 19-01-09 21:06

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> "KimH" <kimho@c.dk> skrev i en meddelelse

> ZT -> http://nrpl.dk/
OK tak får nemlig nummerplader på en Golf 5 2,0 TDI GT Sport i denne uge

Fra : Mogens

Dato : 19-01-09 21:08

> OK tak får nemlig nummerplader på en Golf 5 2,0 TDI GT Sport i denne
> uge

Synd - de skifter om få øjeblikke til EU-pladen med den blå kant, hvorved
man sparer sit DK-skilt :)

Fra : TG

Dato : 19-01-09 13:12

On Jan 19, 9:07 pm, "Mogens" <nyhedsgrupperS...@jubii.dk> wrote:

> Synd - de skifter om få øjeblikke til EU-pladen med den blå kant, hvorved
> man sparer sit DK-skilt :)

Er skiftet, jeg så da en på gaden i Køge i weekenden Jeg var ikke
lige klar over at de var ude, men det var de åbenbart - nu husker jeg
ikke lige bogstaverne ...

/TG

Fra : Mogens

Dato : 19-01-09 21:17

"TG" <tg4600@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Er skiftet, jeg så da en på gaden i Køge i weekenden Jeg var ikke
>lige klar over at de var ude, men det var de åbenbart - nu husker jeg
>ikke lige bogstaverne ...

Det er lidt afhængig af motorkontoret - hvor langt nede deres lager er, og
dermed hvornår de har fået en ny sending. Godt nok - så ved vi det og kan
holde øje med trafikken :)

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-09 11:25

TG wrote:
> Er skiftet, jeg så da en på gaden i Køge i weekenden Jeg var ikke
> lige klar over at de var ude, men det var de åbenbart - nu husker jeg
> ikke lige bogstaverne ...

Hmm... sikker?
Motorkontoret i Vejle siger, at de endnu ikke fåes og det er uvist hvornår
de kommer.

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-09 14:54

Peter wrote:
> Hmm... sikker?
> Motorkontoret i Vejle siger, at de endnu ikke fåes og det er uvist
> hvornår de kommer.

Nå, nu har jeg selv undersøgt det ved at ringe til motorkontoret i både Køge
og Ålborg.
De nye EU nummerplader er ikke kommet endnu. De kommer tidligst om et år,
når de nye nummerserier bliver indført. Indførslen er blevet udsat fordi det
nye edb-system fra IBM aldrig blev færdigt, så nu venter man i uvished på en
ny leveringsdato. Opsætningen af nummerpladen er dog gjort klar (det må
betyde at bogstaverne er gjort mindre så de kan rykkes til højre og gøre
plads til det blå EU felt, når den tid kommer).

Fra : TG

Dato : 20-01-09 09:26

On Jan 20, 2:54 pm, "Peter" <peter> wrote:

> [...]
> betyde at bogstaverne er gjort mindre så de kan rykkes til højre og gøre
> plads til det blå EU felt, når den tid kommer).

OK, det er da lidt interessant, jeg holdt lige bag ved bilen med den
omtalte nummerplade, og studsede over det amatøragtige "layout". Det
blå felt, var meget tæt på første bogstav, hvis det da ikke lige nåede
ind over det... Gad vide om det er en "glad EU-tilhænger", der ikke
kunne vente på den officielle release

Nu vil jeg da holde ekstra øje med nummerpladerne i området

/TG