Ca.-pris på at udskifte en lydpotte?
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 18-01-09 23:09

Hej

Er det helt urealitisk at nogen herinde fra har et bud på hvor meget det
koster at udskifte en lydpotte på en Ford Mondeo st.car?

Mvh
Anders

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-09 23:50

"Anders T. Nielsen" <anders2000toxvaerd@gmail.com> skrev :

>Er det helt urealitisk at nogen herinde fra har et bud på hvor meget det
>koster at udskifte en lydpotte på en Ford Mondeo st.car?

Jep !

Vi er sgu' da ikke tankelæsere ...

--
Jan_stevns

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 19-01-09 22:38

jan_stevns skrev:

> Jep !
>
> Vi er sgu' da ikke tankelæsere ...

Gik jeg heller ikke ud fra, men jeg er heller ikke bilkyndig, så jeg ved
ikke hvor meget info man skal have for at komme med en idé til en ca-pris.

Mvh
Anders

Fra : Søren

Dato : 19-01-09 08:28

Har du nogen idé om hvor mange forskellige lydpotter der findes til Ford
Mondeo?

Find den rigtige lydpotte her:

http://www.thansen.dk/products.asp?c=2382050910&n=360748030

... og lig et par timers arbejdsløn oveni.

-Søren

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 19-01-09 22:39

Søren skrev:
> Har du nogen idé om hvor mange forskellige lydpotter der findes til Ford
> Mondeo?

Nope

> Find den rigtige lydpotte her:
>
> http://www.thansen.dk/products.asp?c=2382050910&n=360748030
>
> .. og lig et par timers arbejdsløn oveni.

Kom frem til ca. 1650,- for en komplet potte.

Mvh - og tak.
Anders

Fra : Hans Kjærgaard

Dato : 19-01-09 11:46

On Sun, 18 Jan 2009 23:09:04 +0100, "Anders T. Nielsen"
<anders2000toxvaerd@gmail.com> wrote:

>Hej
>
>Er det helt urealitisk at nogen herinde fra har et bud på hvor meget det
>koster at udskifte en lydpotte på en Ford Mondeo st.car?
Måske det kan hjælpe at vide lidt om årgang, motor ?

/Hans

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 19-01-09 22:40

Hans Kjærgaard skrev:

> Måske det kan hjælpe at vide lidt om årgang, motor ?

1997, 2.0

Mvh
Anders

Fra : Kim

Dato : 19-01-09 12:03

"Anders T. Nielsen" <anders2000toxvaerd@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det helt urealitisk at nogen herinde fra har et bud på hvor meget det
> koster at udskifte en lydpotte på en Ford Mondeo st.car?

Gør-det-selv eller på værksted ?

Mvh, Kim

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 19-01-09 22:41

Kim skrev:
> "Anders T. Nielsen" <anders2000toxvaerd@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Gør-det-selv eller på værksted ?

Helt klart værksted!!!

Mvh
Anders

Fra : Michael Bülow Jensen

Dato : 19-01-09 22:13

"Anders T. Nielsen" <anders2000toxvaerd@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det helt urealitisk at nogen herinde fra har et bud på hvor meget det
> koster at udskifte en lydpotte på en Ford Mondeo st.car?

Har lige fået gjort det samme på en Ford Mondeo st.car Mk1 ('93 - '96).
Jeg mener jeg slap ca. 1350,- hos AGL (www.agl.dk).
Der skal selvfølgelig bestilles tid, men de er kun omkring 15 mins om
opgaven.

Med venlig hilsen
Michael Bülow Jensen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-01-09 22:16

Hej!

Michael Bülow Jensen wrote:
> [...]
> Jeg mener jeg slap ca. 1350,- hos AGL (www.agl.dk).
> Der skal selvfølgelig bestilles tid, men de er kun omkring 15 mins om

Da min mellempotte gik over i to (damn det larmer når den knækker efter
katten) ville Quickpot have omkring 600,- i arbejdsløn for de 15
minutter du omtaler. Jeg fik hentet min lydpotte og monteret den selv.
De hunde skal altså ikke have en timeløn på 2400,- efter min mening :)

Og sådan noget arbejde er absolut ikke rocket-science hvis man har et
sted at stå, og en acetylenflaske :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 19-01-09 22:42

Michael Bülow Jensen skrev:
> [...]
> Jeg mener jeg slap ca. 1350,- hos AGL (www.agl.dk).
> Der skal selvfølgelig bestilles tid, men de er kun omkring 15 mins om

Det lyder billigt i forhold til hvad jeg havde i tankerne. Uden at have
en klap forstand på det havde jeg nok selv gættet på i hvert fald det
dobbelte.

Mvh
Anders