Dæk klister - Det virker sku
Fra : oz3bto

Dato : 18-01-09 00:05

Under skifeerien i Norge måtte jeg jo lige prøve det der dæk klister

Det virker faktisk.. Det er ikke et vidunder middel med den giver dækkene
lidt mere bid i vejen

på en P plads dækket af is kunne terranoen i 2wd ikke komme ud derfra pga
svag stigning på udkørslen.. Efter at have sprayet dæk klister på så havde
den netop så meget bid at den kunne komme ud
På sne bed den også bedere .. Så meget at på selve skistedet hvor alle
danske biler var forsynet med kæder da trillede jeg rundt med 2wd (RWD)

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-01-09 10:31

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> På sne bed den også bedere .. Så meget at på selve skistedet hvor alle
> danske biler var forsynet med kæder da trillede jeg rundt med 2wd (RWD)

Jeg har set en test på das Automagasin (som desværre nu er stoppet :() - der
så man tydeligt det ikke virkede. Men det har så måske en lille virkning ..

Jeg har en flaske i kælderen, hvis nogen er interesserede. Den er garanteret
ikke over 20 år gammel :)
--
Per

Fra : Sørensen

Dato : 18-01-09 15:54

"Per Henneberg Kristensen" skrev >
> Jeg har set en test på das Automagasin (som desværre nu er stoppet :() -
> der så man tydeligt det ikke virkede. Men det har så måske en lille
> virkning ..

Ja jeg tror også det er en impotør der har skrevet indlæget, det lyd jo
nærmest som om det var lige så godt som kæder
Ellers må det være udpræket tilfælde af placebo-effekt.

vh.
Sørensen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-01-09 16:52

Per Henneberg Kristensen skrev:

> Jeg har set en test på das Automagasin (som desværre nu er stoppet
> :() - der så man tydeligt det ikke virkede. Men det har så måske en
> lille virkning ..

FDM har set det virke...

> Jeg har en flaske i kælderen, hvis nogen er interesserede. Den er
> garanteret ikke over 20 år gammel :)

Ka du bare stille i vores carport
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-01-09 17:18

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> FDM har set det virke...

> Ka du bare stille i vores carport

Ikke hvis der er sne og det går opad til din carport ;)

--
Per

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-01-09 17:32

Per Henneberg Kristensen skrev:

> Ikke hvis der er sne og det går opad til din carport ;)

Så sprøjter du bare lidt klister på
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : René Løweneck

Dato : 19-01-09 02:29

> Så meget at på selve skistedet hvor alle danske biler var forsynet med
> kæder da trillede jeg rundt med 2wd (RWD)

Hvis jeg skal prøve at køre med 2wd, så er jeg nødt til at tage Mazda'en
))

Og så er det endda med sommerdæk (ja ja, jeg ved det godt - dovenskab)

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : oz3bto

Dato : 19-01-09 12:53

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> René Løweneck
> http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
> Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Ja jeg fik mig mange gode grin deroppe

ok gu var det da glat rundt ved skicenteret men ikke mere som man nemt
kunne køre der uden kæer med lidt omtanke