Hvor køber private "gamle" leasing biler b~
Fra : Beddi

Dato : 17-01-09 20:41

Hej!

Jeg er ny i denne gruppe, men håber der er en eller flere venlige sjæle
derude som vil hjælpe mig?

Jeg har fået den ide, at det må være muligt for private at købe en billig
brugt leasing- eller udlejningsbil? Men har forsøgt at søge på nettet, men
uden det ønskede resultat ;o(

Vi er på jagt efter en rummelig st.car da der er familie forøgelse på vej i

Er der nogen som kender et godt tips, eller har et link til hvor man kan
købe disse biler direkte uden et fordyrende forhandler led vil jeg være
meget taknemlig!

På forhånd tak

Mvh.
Beddi

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-01-09 21:05

"Beddi" <t@beddi.com> wrote in news:gktc82$1g6q$1@newsbin.cybercity.dk:

> Er der nogen som kender et godt tips, eller har et link til hvor man kan
> købe disse biler direkte uden et fordyrende forhandler led vil jeg være
> meget taknemlig!

Det oplagte ville være at spørge et af leasingfirmaerne :)

Fra : Brian

Dato : 17-01-09 21:11

Beddi wrote:
> [...]
> Er der nogen som kender et godt tips, eller har et link til hvor man
> kan købe disse biler direkte uden et fordyrende forhandler led vil

http://dk.sixt.com/other-services/car-sales/?L=5

/Brian

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-01-09 21:12

On Sat, 17 Jan 2009 20:40:54 +0100, "Beddi" <t@beddi.com> wrote:

> [...]
>
>Er der nogen som kender et godt tips, eller har et link til hvor man kan
>købe disse biler direkte uden et fordyrende forhandler led vil jeg være

ALD er et særdeles velrenomeret firma, af den slags du søger.

For at lette arbejdsbyrden for dig, så er her et link:

http://www.aldbilsalg.dk/

Selv tak.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 17-01-09 21:17

> ALD er et særdeles velrenomeret firma, af den slags du søger.
> For at lette arbejdsbyrden for dig, så er her et link:
> http://www.aldbilsalg.dk/

Jep - og ALD er faktisk temmelige gode til at sælge bilerne (aftersales).
Der er flere i Alfa Romeo gruppen, der har købt derude (Taastrup), og de har
dels fået en god behandling/serice samt ikke mindst dels fået udbedret, hvad
der end måtte være/komme i garantiperioden.

Sidstnævnte burde være en selvfølge, men læser man lidt med her i gruppen,
må man sige, at der er eksempler på det modsatte...

Fra : Ivar

Dato : 17-01-09 23:55

Beddi skrev:

> Jeg har fået den ide, at det må være muligt for private at købe en billig
> brugt leasing- eller udlejningsbil?

Nu er hverken leasingfirmaer eller udlejningsfirmaer interesseret
i at sælge deres biller billigt. Salg af biler er en stor post
i deres regnskab, så de gør deres bedste for at få en god pris
for deres biler.
Du kan utvivlsomt finde nogle gode biler, men du skal ikke regne
med, at de "forærer" dem væk.

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af