Bil fløj ind i lastbil
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-01-09 04:46

http://www.adac.de/sp/gelber_engel/auto/slideshow/default.asp?ComponentID=238836&SourcePageID=239513

Kæft mand et par narrehatte!

--
Per

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-01-09 07:01

Per Henneberg Kristensen skriver:

> http://www.adac.de/sp/gelber_engel/auto/slideshow/default.asp?ComponentID=238836&SourcePageID=239513
>
> Kæft mand et par narrehatte!

Hvilken en af golferne i slideshowet mener du er en narrehat ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : -=JF=-

Dato : 17-01-09 09:14

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Hvilken en af golferne i slideshowet mener du er en narrehat ?

Jeg mener at det er den nederst til højre som Per mener.
Man køber sgu ikke en gennemsigtig bil... Pfft! Så'n en narrehat!

--
Mvh. John

Life is what happens while you are busy making other plans.
John Lennon

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-01-09 09:18

-=JF=- skrev:
> Jeg mener at det er den nederst til højre som Per mener.
> Man køber sgu ikke en gennemsigtig bil... Pfft! Så'n en narrehat!

Der var da nogen derfor søgte at sælge sådan en engang. Så det skal der
nok være nogen der gør.

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk

Fra : -=JF=-

Dato : 17-01-09 13:58

Finn Guldmann skrev:

> Der var da nogen derfor søgte at sælge sådan en engang. Så det skal der
> nok være nogen der gør.

Det skulle faktisk ikke undre mig at der har været en plexi-bil på gaden
engang
Så er det sgu slut med at kradse sig alle de go'e steder når man kører
inde i byen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-01-09 16:56

-=JF=- skrev:
> Det skulle faktisk ikke undre mig at der har været en plexi-bil på gaden
> engang
> Så er det sgu slut med at kradse sig alle de go'e steder når man kører
> inde i byen

Den er faktisk her;
http://www.fdm.dk/public/nyheder/biler/Bilnyheder/2007/Rinspeed+Exasis.htm

Fra : -=JF=-

Dato : 17-01-09 18:06

Finn Guldmann skrev:

> Den er faktisk her;
> http://www.fdm.dk/public/nyheder/biler/Bilnyheder/2007/Rinspeed+Exasis.htm

Ok, sådan en ville jeg nu godt ses i!
Jeg havde en hverdags-sedan i plexiglas kørende på den indre skærm

Fra : René Løweneck

Dato : 17-01-09 09:49

Hej John !

> Jeg mener at det er den nederst til højre som Per mener.
> Man køber sgu ikke en gennemsigtig bil... Pfft! Så'n en narrehat!

Jo jo, mon ikke det var sagen for ham der kejseren, altså ham der uden klæ'r
))

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : -=JF=-

Dato : 17-01-09 13:59

René Løweneck skrev:

> Jo jo, mon ikke det var sagen for ham der kejseren, altså ham der uden
> klæ'r ))

Njah - Han blev jo busted af ham knægten, så mon ikke han er hoppet i
kludene igen

Fra : JBH

Dato : 17-01-09 09:58

> Per Henneberg Kristensen skriver:

> Hvilken en af golferne i slideshowet mener du er en narrehat ?

Den her golf kunne godt ligne en narrehat

http://ekstrabladet.dk/112/article1111532.ece

(Vist heldigt for føreren at bilen ramte med hele fronten.)

mvh
JBH

Fra : JBH

Dato : 17-01-09 09:54

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.adac.de/sp/gelber_engel/auto/slideshow/default.asp?ComponentID=238836&SourcePageID=239513
>
> Kæft mand et par narrehatte!

Her er et par narrehatte mere

http://ekstrabladet.dk/112/article1111471.ece

mvh
JBH

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-01-09 10:29

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.adac.de/sp/gelber_engel/auto/slideshow/default.asp?ComponentID=238836&SourcePageID=239513
>
> Kæft mand et par narrehatte!

Jeg tror sandelig min computer bytter rundt på de henvisninger jeg gemmer i
hukommelsen :)

Men nå - I fik set på nogle lækre biler og det rigtige link er fundet af en
anden :)

--
Per