Afmelding af bil (helst hurtigt svar)
Fra : Leif Langgaard

Dato : 16-01-09 08:39

Hej

Konens bil sælger om få minutter til eksport, så kan jeg afmelde den ved at
aflevere pladerne alene, eller skal registreringsattesten også fremvises?

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : C. Caspersen

Dato : 16-01-09 08:56

Registreringsattesten skal medbringes. Den skal stemples.

Fra : alexbo

Dato : 16-01-09 09:32

"Leif Langgaard" skrev

> Konens bil sælger om få minutter til eksport, så kan jeg afmelde den ved
> at aflevere pladerne alene, eller skal registreringsattesten også
> fremvises?

Du afleverer bare pladerne, så er bilen afmeldt og du får en kvittering på
det.

mvh
Alex Christensen

Fra : Leif Langgaard

Dato : 16-01-09 09:38

> Du afleverer bare pladerne, så er bilen afmeldt og du får en kvittering på
> det.

Hej Alex

Samme svar gav en fra motorkontoret som nu er åbnet, så det er nok
rigtigt

Tak!

Fra : Mogens

Dato : 16-01-09 18:22

> Samme svar gav en fra motorkontoret som nu er åbnet, så det er nok
> rigtigt

De store steder er der en "postkasse" til det samme...

Fra : Henrik B.

Dato : 16-01-09 21:23

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen

> Hej Alex
>
> Samme svar gav en fra motorkontoret som nu er åbnet, så det er nok
> rigtigt
>
> Tak!

Det er ikke hvad der står om eksport på SKAT.dk...

P.S. Hvem har sørget for eksporten for Jer?

--
Saab 9-5 Aero Estate sælges!

Er du til Saab?: http://www.saabklub.dk

Fra : Leif Langgaard

Dato : 17-01-09 17:49

> P.S. Hvem har sørget for eksporten for Jer?

Vi eksporterer ikke, det står køber for, jeg ved ikke hvordan!

Fra : Henrik B.

Dato : 17-01-09 17:59

> Vi eksporterer ikke, det står køber for, jeg ved ikke hvordan!

Ok - hvem var køber?

Fra : Leif Langgaard

Dato : 18-01-09 18:52

> "Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen

> Ok - hvem var køber?

Handelen trækker ud, vi er ikke enige om prisen, men der er mange der
exporterer, sæt en Mazda 626 99 til salg for 18.000, så dukker de op