Ja ja, Roskilde ér verdens navle ;-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-01-09 21:39

http://www.roskildeavis.dk/dk/default.asp?filnavn=/dk/nyheder.asp;submode=vis$id=10856

Bliver spændende at se, om de har den ønskede virkning, disse kameraer.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ivan Madsen

Dato : 15-01-09 21:54

On Thu, 15 Jan 2009 21:38:36 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>http://www.roskildeavis.dk/dk/default.asp?filnavn=/dk/nyheder.asp;submode=vis$id=10856
>
>Bliver spændende at se, om de har den ønskede virkning, disse kameraer.

Lige der skal folket da nok spare på 130-150 km/t overhalingerne , de
ses af og til ) Især en lørdag formiddag hvor folk åbenbart skal nå
at holde foran i køen til P-pladserne inde i centrum.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-01-09 22:01

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Lige der skal folket da nok spare på 130-150 km/t overhalingerne , de
> ses af og til ) Især en lørdag formiddag hvor folk åbenbart skal nå
> at holde foran i køen til P-pladserne inde i centrum.

Jeg synes det gælder alle ugens dage, på de 2 strækninger (Roskilde->Køge og
Roskilde->Ringsted), at der køres med hovedet under armen.
Så IMHO har de (Politiet) fundet et godt sted, at sætte stærekasserne op.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ivan Madsen

Dato : 15-01-09 22:37

On Thu, 15 Jan 2009 22:01:15 +0100, "Per Beer Hansen"
> [...]

>Roskilde->Ringsted), at der køres med hovedet under armen.
>Så IMHO har de (Politiet) fundet et godt sted, at sætte stærekasserne op.

Det er rigtig nok - der kunne faktisk stå 4-6 stærekasser mere på
strækningen incl. et par stykker midt i Osted. Nu er det bare lige, er
det en pengemaskine? - der er jo ikke noget specielt farligt i at
overhale, hvor der er to spor i samme bane? Men OK - når man ser de
manøvrer folk foretager for at tjene 3 biler og så blinke til højre
mod dyrskuepladsen...........*suk*

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-01-09 21:37

On Thu, 15 Jan 2009 22:36:57 +0100, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

> [...]
>overhale, hvor der er to spor i samme bane? Men OK - når man ser de
>manøvrer folk foretager for at tjene 3 biler og så blinke til højre

Hvis det nu er en pengemaskine, så vil der måske være håb om, at
statsfinanserne vil kunne dække en udgift til en behandling af din
mellemsvære astma. ,-)

Man skal lede længe, for at finde et indlæg fra dig, der ikke bærer
præg af voldsomme vejrtrækningsproblemer.

Gør noget før det er for sent.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 16-01-09 22:18

<...>

>Man skal lede længe, for at finde et indlæg fra dig, der ikke bærer
>præg af voldsomme vejrtrækningsproblemer.
>
>Gør noget før det er for sent.

Sæt farten ned Folmer )

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-01-09 08:33

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.roskildeavis.dk/dk/default.asp?filnavn=/dk/nyheder.asp;submode=vis$id=10856
>
> Bliver spændende at se, om de har den ønskede virkning, disse kameraer.

Det har de da - bilerne bliver forsynet med digital speeder. Stilling "0"
når man kører forbi kameraet og "1" når man kører imellem dem.

Og så er der hærværket, det må der da også blive noget af.

--
Per

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 16-01-09 12:47

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Og så er der hærværket, det må der da også blive noget af.

Ja, jeg tror også der vil være nogle, som 'fejrer nytår' flere gange om
året og lader det gå ud over de kasser.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 16-01-09 13:01

"Jens C. Hansen" <*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> skrev i
meddelelsen news:gkps3i$29l$1@newsbin.cybercity.dk...

> Ja, jeg tror også der vil være nogle, som 'fejrer nytår' flere gange om
> året og lader det gå ud over de kasser.

Ja så må man jo bare håbe på, at de bliver fanget.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-09 19:51

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev :

>Ja så må man jo bare håbe på, at de bliver fanget.

Har du været ude og måle om en std sort sæk til haveaffald passer ?
--
Jan_stevns

Fra : Ivan Madsen

Dato : 16-01-09 19:57

On Fri, 16 Jan 2009 19:51:23 +0100, jan_stevns wrote:

>Har du været ude og måle om en std sort sæk til haveaffald passer ?

hmmm....du siger noget ) Bare fandens bøvlet at køre hen og sætte
den over for så at køre tilbage for at drøøøne forbi ))

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 16-01-09 21:15

"jan_stevns" skrev i meddelelsen

> Har du været ude og måle om en std sort sæk til haveaffald passer ?

Nej nej, jeg tror det skal være noget meget mere holdbart, end en sort
skraldesæk......
Sådan en er alt for nem at komme ud af igen, skulle man blive fanget i den

Spøg til side, så læste jeg at kamera stativerne/tårnene er ca 3 meter høje,
så dem der vil dem ondt skal nok have en stige med.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Tom

Dato : 16-01-09 18:34

> http://www.roskildeavis.dk/dk/default.asp?filnavn=/dk/nyheder.asp;submode=vis$id=10856
>
> Bliver spændende at se, om de har den ønskede virkning, disse kameraer.

hmmm, nogen som har nogle POI til TomTom med disse stærekasser i dk?

--
Tom