Leje af cabriolet
Fra : Ukendt

Dato : 15-01-09 20:02

Er der nogen der kender et sted hvor man med sikkerhed kan leje en cabriolet
til lidt sommerkørsel?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Søren Blom

Dato : 15-01-09 21:10

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
> Er der nogen der kender et sted hvor man med sikkerhed kan leje en
> cabriolet til lidt sommerkørsel?

Er det ikke lidt tamt at se smart ud i en lejet bil
Skal bilen bruges i Danmark eller i udlandet ?
--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-09 07:31

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i meddelelsen

> Er det ikke lidt tamt at se smart ud i en lejet bil

Jeg er ligegald med at se smart ud ... det er vinden i de sørgelige rester
af mit hår, der er formålet

> Skal bilen bruges i Danmark eller i udlandet ?

I Danmark

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Søren

Dato : 16-01-09 07:38

Du kan leje en af mig for 60.000 kr.

Lejeperioden vil være resten af livet.

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-09 07:44

"Søren" <spammers@die.young> skrev i meddelelsen
> Du kan leje en af mig for 60.000 kr.
>
> Lejeperioden vil være resten af livet.

Fint... så står du jo også for forsikring og service og den slags

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Søren

Dato : 16-01-09 07:50

Kim Frederiksen skrev:

> Fint... så står du jo også for forsikring og service og den slags

Ups ..

Oven i lejen som er en slags grundgebyr - er der et par ubetydelige
tillæg. Læste du ikke det med småt?

Fra : John Sahl

Dato : 16-01-09 21:49

http://catch-a-car.dk/biludlejning.html

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-09 11:09

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i meddelelsen

> http://catch-a-car.dk/biludlejning.html

Tassaduha... det ser jo fint ud med en Z4 roadster for 750,- om dagen

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-01-09 17:58

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> wrote in news:4970f2b8$0$90267
$14726298@news.sunsite.dk:

> http://catch-a-car.dk/biludlejning.html

Det lyder næsten for godt til at være sandt... en Maserati 3200 GT for
1900,- kr/dag inkl forsikring, fri kilometer og det hele? En BMW Z4 for
750,- kr? En Fiat 500 for 250,-? Alt inklusive?

Nogen der har prøvet eller kender hemmeligheden?

Fra : Mogens

Dato : 17-01-09 18:06

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nogen der har prøvet eller kender hemmeligheden?

Citat:
AAAAARGH
Tilføjet d. 30-12/2008 19:09:03
....kunne man med sindsro råbe ud over de københavnske hustage. Alle biler er
ude at køre, og ikke før om en måned er den første bil klar til den næste
kunde. Et luksusproblem, men TRÆLS! (jysk = irriterende og ærgeligt). Vi
forsøger at skaffe flere biiler hurtigst muligt, og så er vi klar igen.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-01-09 20:07

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote in

> [...]
> til den næste kunde. Et luksusproblem, men TRÆLS! (jysk = irriterende
> og ærgeligt). Vi forsøger at skaffe flere biiler hurtigst muligt, og

Sammenholdt med det amatørpræg siden iøvrigt har ("vi er ikke klar med PBS
betalinger endnu" og et login link til deres backoffice) vil jeg tro de
ikke har lejet en bil ud endnu

Men spændende hvis det holder. Tror jeg prøver at bestille en
fødselsdagsgave til mig sæl sidst i februar... så må vi se.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-01-09 20:09

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote in

> Men spændende hvis det holder. Tror jeg prøver at bestille en
> fødselsdagsgave til mig sæl sidst i februar... så må vi se.

Hov! Nu forsvandt Maserati'en og Z4'eren fra siden

Fra : Mogens

Dato : 17-01-09 20:15

> Hov! Nu forsvandt Maserati'en og Z4'eren fra siden

LOL

Er en del af bilerne på gule plader?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-01-09 21:04

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote in news:F6qcl.5788$U5.47466
@newsb.telia.net:

> LOL
> Er en del af bilerne på gule plader?

Aner det ikke. Har kigget folkene bag lidt efter i sømmene. I bedste fald
amatører. I værste fald svindlere.

Catch-A-Car er registreret som et rengøringsfirma(!) med samme sjællandske
adresse som biludlejningsfirmaet på ovennævnte hjemmeside. Domænet ejes
iøvrigt af en jyde, og hjemmesiden er designet af denne sympatiske fyr:

http://jesperkampmann.com/

Gutten bag har iøvrigt også et firma der sælger til studerende, under samme
CVR. Men et rengøringsfirma har jeg ikke kunnet finde

Jeg skal dælme ikke ha' klinket noget.

Fra : Armand

Dato : 17-01-09 21:15

Kent Oldhøj skrev:
> [...]
>
> Catch-A-Car er registreret som et rengøringsfirma(!) med samme sjællandske
> adresse som biludlejningsfirmaet på ovennævnte hjemmeside.

Måske bare en fed fidus at leje sin egen bil af sit eget firma og
annoncere med udlejning for at troværdiggøre sagen overfor SKAT'efar :-/

--
Armand.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-01-09 17:51

wrote in news:G56dnb9Feuu4FfLUnZ2dnUVZ_s_inZ2d@giganews.com:

> Er der nogen der kender et sted hvor man med sikkerhed kan leje en
> cabriolet til lidt sommerkørsel?

www.rentamini.com er blandt mine foretrukne udlejningspushere, og de har
med garanti flere cabriolet'er. Om sommeren skal du nok bestille for at
være sikker på at få en.

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-09 21:20

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen

> www.rentamini.com er blandt mine foretrukne udlejningspushere, og de har
> med garanti flere cabriolet'er. Om sommeren skal du nok bestille for at
> være sikker på at få en.

Det lyder noget mere tilforladeligt end den indledende udlejer. Dem tør jeg
sgu ikke have noget med at gøre. Ellers ærgeligt. Jeg kunne godt tænke mig
at båle en Z4 roadster af, med kæresten i en lårkort sommerkjole ved siden
af, på vej til en kro-weekend et eller andet sted ... det må blive i en
mini i stedet for, men det er da også helt ok

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Mogens

Dato : 17-01-09 21:27

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:3bWdnYEF18TIoO_UnZ2dnUVZ_sjinZ2d@giganews.com...

> [...]
> siden af, på vej til en kro-weekend et eller andet sted ... det må
> blive i en mini i stedet for, men det er da også helt ok

Du skal da blot ta en smut til Tyskland for at gøre et week-endophold og så
leje en cab dér nede. F.eks. en 420 hk's M3 cab eller en Porsche cab

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-01-09 22:26

wrote in news:3bWdnYEF18TIoO_UnZ2dnUVZ_sjinZ2d@giganews.com:

> Det lyder noget mere tilforladeligt end den indledende udlejer. Dem
> tør jeg sgu ikke have noget med at gøre.

Nej for dælen.

> Ellers ærgeligt. Jeg kunne
> godt tænke mig at båle en Z4 roadster af, med kæresten i en lårkort
> sommerkjole ved siden af,

Hvor passer den lårkorte sommerkjole ind?

> det må blive i en mini i stedet for, men det er da også
> helt ok

Ja for sørensen! Den plastrer altid et smil på min mund Men regn ikke
med at du får den farve du bestiller.

Fra : Anders Majland

Dato : 20-01-09 10:57

> Ja for sørensen! Den plastrer altid et smil på min mund Men regn ikke
> med at du får den farve du bestiller.

Pas på det der mini noget smitter - Et vennepar lejede en i sommeren 2007 og
nu kører de Mini Clubman - De skulle alligevel bruge en "fornuftig"
stationcar

/A

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 20-01-09 12:52

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> wrote in

> Pas på det der mini noget smitter - Et vennepar lejede en i sommeren
> 2007 og nu kører de Mini Clubman - De skulle alligevel bruge en
> "fornuftig" stationcar

Jamen min passion startede på en lignende måde. Der hvor jeg lejer
"praktiske" biler, havde de en dag en Mini One stående. Den kostede kun en
bagatel mere end den jeg havde bestilt, så jeg slog til.

Siden har jeg været hooked... og da især efter jeg har prøvet Cooper
Cabriolet. Og det breder sig... min lille datter spørger tit hvor min bil
med uden tag er henne