Vedr. Parkering - København
Fra : Kim

Dato : 14-01-09 18:18

Min 12 årige datter er begyndt at selvforsvar inde
på Vesterbrogade, lige ved Værnedamsvej og
Frederiksberg allé.

Det tager ca 2 timer hver gang, men de gange jeg har kørt
rundt i dette kvarter, kan jeg se at de forskellige smågade
har forskellige tider man må parkere der, ½ time, 1 teme osv.

Nu har jeg i meget lang tid studeret www.parkering.dk,
https://borgergis.kk.dk/framesetup.asp,
http://www.kk.dk/Borger/ByOgTrafik/Parkering/p_regler/betalingsomraadet.aspx
http://www.kk.dk/Borger/ByOgTrafik/Parkering/p_regler/betalingsomraadet/detaljerede%20kort.aspx
http://www.kk.dk/Borger/ByOgTrafik/Parkering/p_regler/betalingsomraadet/~/media/3BF3A170BBF04B6FB7DC6C0A0A9DE6D9.ashx
http://www.kk.dk/Borger/ByOgTrafik/Parkering/p_regler/betalingsomraadet/detaljerede%20kort.aspx
http://www.frederiksberg.dk/parkering.aspx
http://www.frederiksberg.dk/Borgerservice/TrafikOgParkering/Parkering/Pzonen/KortOverPzonen.aspx

men ingen steder kan jeg finde et kort over, i hvor
lang tid man må parkere i de forskelige gader.

Findes der et kort over dette i dette område ?

Er det korrekt forstået, at alle gader på Frederiksberg:
P-zonen kan man ved korrekt brug af P-skiven parkere
gratis i indtil 2 timer, medmindre andet er skiltet ?
http://www.frederiksberg.dk/Borgerservice/TrafikOgParkering/Parkering/~/media/C49CC97D7E314790859B5F2C3A8EED5F.ashx

Findes der et mere præcist kort over præcist hvilke gader der
er indbefattet af reglen "P-zonen" på Frederiksberg ?

Jeg var meget tæt på at få en parkeringsbøde i dag

Mvh Kim