TÛV
Fra : Ukendt

Dato : 09-01-09 10:44

http://www.dinepenge.dk/bil/artikel/her-bilen-faerrest-fejl

Blir' nødt til at spørge:

Hvor er VW ?
Subaru ?
Audi ?
BMW ?
Mercedes ?
Find Holger ?

- men 2 Ford modeller i Top5.
Noget som passer Klaud D.

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 09-01-09 13:38

">> Eque <<" <-> wrote in message
news:49671c4a$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://www.dinepenge.dk/bil/artikel/her-bilen-faerrest-fejl
>
> Blir' nødt til at spørge:
>
> Hvor er VW ?
> Subaru ?
> Audi ?
> BMW ?
> Mercedes ?
> Find Holger ?
Kan det mon tænkes, at de ligger mellem top-5 og bund-5 ?????? BMW-Z3 og
Mercedes SLK er da repræsenteret...

Mvh. Peter

Fra : Brian H

Dato : 09-01-09 16:47

">> Eque <<" <-> skrev i meddelelsen
> http://www.dinepenge.dk/bil/artikel/her-bilen-faerrest-fejl

Endnu en ubrugelig test. Hvordan er det regnet ud, hvilke fejl tælles med?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 09-01-09 16:56

On Fri, 9 Jan 2009 16:46:53 +0100, "Brian H" <brian@something.com>
wrote:

>">> Eque <<" <-> skrev i meddelelsen
>
>Endnu en ubrugelig test. Hvordan er det regnet ud, hvilke fejl tælles med?

>--

Nåe, var din bil heller ikke med i top 5?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian H

Dato : 09-01-09 17:09

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

> Nåe, var din bil heller ikke med i top 5?

Tyv tror hver mand stjæler

Fra : Brian Lund

Dato : 10-01-09 04:34

> Nåe, var din bil heller ikke med i top 5?

Min er! Den ligger nr. 2!

Men hvordan en model der er så ny kan gå ind under 2-3 år gamle biler ved
jeg sgu ikke lige??
De allerførste fra samlebåndet må fylde 2 år, en gang senere i år? Medmindre
de altså snakker om den gamle mazda 2?

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-09 10:22

"Brian H" <brian@something.com> skrev i en meddelelse
>">> Eque <<" <-> skrev i meddelelsen
>
> Endnu en ubrugelig test. Hvordan er det regnet ud, hvilke fejl tælles med?

Vides ikke, men forholdene burde være
ens for alle biler, uanset metode.
Og Ford/Mazda alliancen sidder
ganske lunt i feltet.

Fra : Jan Vennike

Dato : 09-01-09 17:08

">> Eque <<" <-> skrev i en meddelelse
> http://www.dinepenge.dk/bil/artikel/her-bilen-faerrest-fejl
>
> Blir' nødt til at spørge:
>
> Hvor er VW ?
> Subaru ?
> Audi ?
> BMW ?
> Mercedes ?
> Find Holger ?
>
> - men 2 Ford modeller i Top5.
> Noget som passer Klaud D.
Pyha - kan da se at det var en fornuftig disposition at skille mig af med
min Seat Toledo fra '96 i 2001.

Godt nok skiftede jeg den ud med en VW Lupo - men den står i det mindste
ikke nogen steder (og min har da i det mindste stadig sin første fejl til
gode

--
Jan

(Remove the cat in my mail to reach me)

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-09 10:17

"Jan Vennike" <nospamGARFIELD@vennike.dk> skrev i en meddelelse

> Godt nok skiftede jeg den ud med en VW Lupo - men den står i det mindste
> ikke nogen steder (og min har da i det mindste stadig sin første fejl til
> gode

Det er skønt at høre.
Men sådan en 3L købes vel også
primært for at skille sig ud på eet eller
andet niveau OG at den kører langt på
1 liter brændstof

Men "Penge & Privatøkonomi" testede
den vidst alligevel til en 8. plads set totaløkonomiskt.
Dêt var dêngang.

Idag ser vi Toyota Prius være mere Co2-forurenende
set totalølonomisk end en Jeep Wrangler (var det vidst)...

Årsag: Jeep bygget enkelt og holder længe og
billig at producere, så en Prius er et miljøpolitiskt
projekt som kun luner så længe pisset er varmt.

Fra : Jan Vennike

Dato : 10-01-09 14:02

">> Eque <<" <-> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er skønt at høre.
> Men sådan en 3L købes vel også
> primært for at skille sig ud på eet eller

Det er IKKE en 3L men en almindelig 1.4 TDi.

Da jeg købte den i sommeren 2001 var der 1½ års leveringstid på 3L'eren - og
Toledo'en var begyndt at spise vand, så det var bare med at få den ud

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-09 11:08

> Det er IKKE en 3L men en almindelig 1.4 TDi.

OK. Og holdbarere standardele i forhold til 3L.

> Da jeg købte den i sommeren 2001 var der 1½ års leveringstid på 3L'eren -
> og Toledo'en var begyndt at spise vand, så det var bare med at få den ud

Ja væk med det.