Eberspächer Hydronic D5WSC starter ikke :-~
Fra : Jakob Griffel

Dato : 28-12-08 12:08

Hej med jer kloge hoveder

Jeg har en Eberspächer Hydronic D5W-SC motorvarmer som har kørt fint i et
par år - indtil i går aftes. Om morgenen kørte den fint, men da jeg ville
starte den om aftenen skete følgende:
Cirkulationspumpen kørte i et splitsekund (kunne høre den startede hvorefter
den gik i stå med det samme igen)
Display i miniuret forblev tændt og viste varmetiden, helt som normalt ( 60
min og nedefter)
Mere skete der ikke. Ingen fejlmeddelelse el. lign. :-|

Prøvede igen efter at have kørt nogle kilometer, og nu med varm motor, med
samme resultat, men jeg kunne høre, at kabineblæseren også startede kort
sammen med cirkulationspumpen.

Er der nogen der har været ude for det? Hvad kan der mon være galt?
Har haft strømmen af i ca et minut eller to og checket kølevand uden nogen
ændring.

Hvad kan jeg ellers gøre (bortset fra at køre på værksted)?
Nogen der har et tip?

(Sendt til dk.eknik.bil og dk.fritid.bil - opfølgning til dk.teknik.bil)

--
Hilsen Jakob