Kender i dette?
Fra : Petter Haakonson

Dato : 26-12-08 02:51

www.magacin.dk ?

Holder ikke topgear kvalitet, men ok info.

PH

Fra : Carsten Andersen

Dato : 26-12-08 08:58

"Petter Haakonson" <petter.haakonson@forum.dk> skrev i en meddelelse
> www.magacin.dk ?
>
> Holder ikke topgear kvalitet, men ok info.
>
> PH

Det kunne blive et godt program når de får lidt mere speaker-erfaring,
specielt Gunnar Skrydstrup er svært kedelig at høre på i Impreza testen.
De siger i starten at de har lavet meget MC tv, hvem er det produceret for -
synes ikke jeg kender nogen af de medvirkende.

Carsten Andersen

Fra : Mogens

Dato : 29-12-08 17:04

"Carsten Andersen" <dublinx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne blive et godt program når de får lidt mere speaker-erfaring,
> specielt Gunnar Skrydstrup er svært kedelig at høre på i Impreza testen.

Samme bil vises gang på gang tulrende omkring i skoven. For fanden da den
skal jo rundt på banen istedet. Og så det sædvanlige ævl omkring
brændstoføkonomien. Gosh !

Fra : HB

Dato : 30-12-08 12:52

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Samme bil vises gang på gang tulrende omkring i skoven. For fanden da den
> skal jo rundt på banen istedet. Og så det sædvanlige ævl omkring

Lidt typisk!
Det må helst ikke være ret sjovt på dansk motor tv.

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 30-12-08 13:41

"HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Lidt typisk!
> Det må helst ikke være ret sjovt på dansk motor tv.

Jeg synes efterhånden, dansk TV kan en del. Hvorfor dælen kan man så ikke
producere en entusiastisk motorudsendelse. Jeg mener - materialet er der jo.
Det er jo ikke sådan, at importørerne ikke afleverer interessante biler til
pressen - det gør de. Men at produere en dansk udgave a la Topgear, evner
tilsyneladende ingen. Måske noget for Jan W

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-12-08 13:55

Mogens skrev:
> [...]
> pressen - det gør de. Men at produere en dansk udgave a la Topgear, evner
> tilsyneladende ingen. Måske noget for Jan W

Nu er topgear der jo for den der måtte være interesserede i slige
brianudsendelser

Så ver der jo god mening i at lave noget MorfarTV til os andre, der ikke
får jern på af at se en anmeldelse af bil man alligevel aldrig får råd
til

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Mogens

Dato : 30-12-08 15:21

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er topgear der jo for den der måtte være interesserede i slige
> brianudsendelser

Hverken Topgear eller Fifth gear er Brianudsendelser IMO !!

> Så ver der jo god mening i at lave noget MorfarTV til os andre, der ikke
> får jern på

Rolig nu

> af at se en anmeldelse af bil man alligevel aldrig får råd til

Det er jeg ikke enig i. Det er ikke kun megadyre biler, der testes i de 2
nævnte udsendelser, men også langt mere almindelige og mindre dyre biler...

Fra : HB

Dato : 30-12-08 14:03

> [...]
> biler til pressen - det gør de. Men at produere en dansk udgave a la
> Topgear, evner tilsyneladende ingen. Måske noget for Jan W

De er vel bange for at få en over hatten m.h.t. miljø og så er det frreste
der ønsker at købe biler i den sjove klasse p.g.a afgiften i DK
Problemet er bare at dem som vil se de økobil tests ikke er en skid
interesseret i at se bil programmer på tv - tror jeg!
Handler det om seertal skal man da lave noget a'la TopGear/FifthGear

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 30-12-08 15:25

> De er vel bange for at få en over hatten m.h.t. miljø og så er det
> færreste der ønsker at købe biler i den sjove klasse p.g.a afgiften i DK

Man kunne så blot ændre udsendelserne til at omhandle brugte sjove biler end
spritnye af slagsen. Det handler lidt om at tilpasse udsendelsen til det
aktuelle lands formåen og blot kopiere...

> Problemet er bare at dem som vil se de økobil tests ikke er en skid
> interesseret i at se bil programmer på tv - tror jeg!

Skodafolket?

> Handler det om seertal skal man da lave noget a'la TopGear/FifthGear

Jep - dét/dé rykker !!

Fra : HB

Dato : 30-12-08 15:39

> [...]
> end spritnye af slagsen. Det handler lidt om at tilpasse udsendelsen til
> det aktuelle lands formåen og blot kopiere...

De skriver inde på deres side at en af medværterne er ejer af en del brugte
"sjove" biler, så måske...!

> Skodafolket?

Hov hov
Men jo, helt sikkert en pæn slat af det folk

> Jep - dét/dé rykker !!

Yes!

--
/HB

Fra : janwildau@gmail.com

Dato : 30-12-08 13:31

On 30 Dec., 13:40, "Mogens" <nyhedsgrupperS...@jubii.dk> wrote:

> [...]
> pressen - det gør de. Men at produere en dansk udgave a la Topgear, evner
> tilsyneladende ingen. Måske noget for Jan W

Desværre - den tid er forbi - jeg er for glad for mit nuværende
arbejde.

.... men det ville være sjovt bare at komme ud at låne bilerne og at få
adgang til banerne (og et par stopure), men jeg formoder, importørerne
stadig gerne vil have den lidt i pressen..

// Jan W