geu 12469
Fra : Mogens

Dato : 21-12-08 16:13

news:494e5b49$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...

> Min ønskeseddel:

He he jeg har faktisk imorges surfet lidt på mobile vedr. en ældre MB - det
var så 560'eren jeg så lidt efter. Du kan ikke helt glemme din fatters 300
SEL 6,3 hva'

> Og her er hvad jeg nok får:

Så må du sgu da bare gøre en ordentlig ønskeseddel, de kan købe ind efter !!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-12-08 18:14

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> He he jeg har faktisk imorges surfet lidt på mobile vedr. en ældre MB -
> det var så 560'eren jeg så lidt efter.

Min nevø havde for nyligt en 500SEC'er, men den døde efter at en lastvogn
kørte ind i den.
Egentligt forbavsende hvor "lille" en skade der skal til, før sådan en dør.

>Du kan ikke helt glemme din fatters 300 SEL 6,3 hva'

Nope, det er bare BILEN for mig, den har både maskinkraft og udseendet med
sig

> Så må du sgu da bare gøre en ordentlig ønskeseddel, de kan købe ind efter
> !!

Jamen det hjælper sq ik' noget, har prøvet

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-12-08 17:05

"Per Beer Hansen" wrote

> Min ønskeseddel:

Du må lære at være nøjsom .)

Jeg har kun et enkelt "svagt" punkt
http://www.morgan-motor.co.uk/sales/roadster.html

- Peter

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-12-08 18:15

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du må lære at være nøjsom .)

Nøjsom ?????
Det er jo udelukkende gamle biler jeg ønsker mig

> Jeg har kun et enkelt "svagt" punkt
> http://www.morgan-motor.co.uk/sales/roadster.html

Heller ikke tosset, jeg er dog mere til MB'ere

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 21-12-08 17:17

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in

> Min ønskeseddel:

Sgu lidt uhyggeligt så meget den ligner min

6.3'eren... en herrebil

Escorden må du godt beholde, M-B Coupéen er da interessant meeeen...
hellere cabriolet'en.
http://www.balticlassic-cars.ee/wp-content/uploads/2006/08/280%20se%
20cabrio.jpg

SL'eren har jeg siddet i engang. Det var nær blevet til en kort men
livsvarig oplevelse, for mit daværende Korpus Enormus havde problemer med
at forlade køretøjet. Næh, jeg er mere til en 600'er, der efter min
mening stadigvæk er den eneste rigtigt kompromisløse luksusbil der
nogensinde er lavet. Det hydrauliske system er legendarisk, både for
funktion og vedligeholdelse
http://www.m-100.de/G_600/G.htm

Countach'en er fin hvis det er en LP400. Det er den mest rene af de
karosseri varianter der har været gennem tiden.
http://www.employees.org/~dbriddel/lambo/lp400.jpg

McLaren F1 rulez!

Derudover kunne jeg godt overveje en Maserati Ghibli.
http://www.maserati-alfieri.co.uk/ghibli/ghibli-gold-a.jpg

En Aston Martin V8 med 7 liters RSW spec motor:
http://www.rswilliams.co.uk/detail.cfm?item_id=101

Og her er så hvad jeg sikkert får:
http://www.employees.org/~dbriddel/lambo/howabouta.jpg

Go' Hjul

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-12-08 18:19

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in

> Sgu lidt uhyggeligt så meget den ligner min

> 6.3'eren... en herrebil

Jeps, den er for nice.

> Escorden må du godt beholde,

Tak tak, det sætter jeg da pris på

> M-B Coupéen er da interessant meeeen...
> hellere cabriolet'en.
> http://www.balticlassic-cars.ee/wp-content/uploads/2006/08/280%20se%
> 20cabrio.jpg

Jeg synes den er 100 gange pænere med fast tag.

> SL'eren har jeg siddet i engang. Det var nær blevet til en kort men
> livsvarig oplevelse, for mit daværende Korpus Enormus havde problemer med
> at forlade køretøjet.

Jeg er selv 1,92 og jeg har prøvet sådan en Gullwing engang.
Der var ikke vildt meget plads

> [...]
> mening stadigvæk er den eneste rigtigt kompromisløse luksusbil der
> nogensinde er lavet. Det hydrauliske system er legendarisk, både for

Den er også totalt nice.

> Countach'en er fin hvis det er en LP400. Det er den mest rene af de
> karosseri varianter der har været gennem tiden.
> http://www.employees.org/~dbriddel/lambo/lp400.jpg

Jeg har været forelsket i Countach, lige siden de kom frem, da jeg kun var
en bette knejt.

> McLaren F1 rulez!

Jeps, men de er temmeligt dyre.
Der er for nyligt solgt en på en auktion, mener det var ca. 3500000 euro den
gik for.
Det er trods alt en del penge, for en brugt bil

> Derudover kunne jeg godt overveje en Maserati Ghibli.
> http://www.maserati-alfieri.co.uk/ghibli/ghibli-gold-a.jpg
>
> En Aston Martin V8 med 7 liters RSW spec motor:
> http://www.rswilliams.co.uk/detail.cfm?item_id=101

Også et par gode biler, til den daglige transport

> Og her er så hvad jeg sikkert får:
> http://www.employees.org/~dbriddel/lambo/howabouta.jpg

Sådan en fik jeg sidste år.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-12-08 19:48

Per Beer Hansen wrote:

> Tak tak, det sætter jeg da pris på

Ved hvor der er et sæt skærme i glasfiber til salg.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-12-08 20:57

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ved hvor der er et sæt skærme i glasfiber til salg.

Ja så mangler jeg jo kun bilen
De er temmeligt pebrede, hvis der er tale om en original og har den bare en
smule racerhistorie, så er den slet ikke til at komme i nærheden af

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-12-08 21:25

Per Beer Hansen wrote:
> [...]
> De er temmeligt pebrede, hvis der er tale om en original og har den
> bare en smule racerhistorie, så er den slet ikke til at komme i

Alt starter et eller andet sted.
En BDA er jo også startet som en standard Escort.
Derefter er der lavet alle de ændringer der gør den til en BDA.
Originale skærme i plade tror jeg desværre ikke kan opdrives
Ellers var det jo en mulighed at lave sin egen BDA

Nuvel, jeg har også set at der er et sæt X skærme til en RS2000 Mk2 til
salg.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : apollo14

Dato : 21-12-08 20:39

Per Beer Hansen skrev:
> Min ønskeseddel:

> [...]
Ja jeg kan så godt nøjes med lidt mindre, to nye sæt alu-fælge til
Galfen (vinter/sommerfælge), nyt anlæg, nye TÅBElygter (Skal kun lyse
ved tåge), komplet HKS-kitt. Ja okay og så en full body genoplivning,
den ser lidt slidt ud den gamle GTI'er.

Men jeg må nøjes med ingenting, og dog. Jeg kunne godt bruge en bombe,
har noget jeg gerne vil have fjernet fra jordens overflade ;)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-12-08 20:59

"apollo14" <apollo14dk@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> (vinter/sommerfælge), nyt anlæg, nye TÅBElygter (Skal kun lyse ved tåge),
> komplet HKS-kitt. Ja okay og så en full body genoplivning, den ser lidt

Ja ja, som jeg plejer at sige til ungerne, de må ønske sig lige hvad de vil

> Men jeg må nøjes med ingenting, og dog. Jeg kunne godt bruge en bombe,

En sprængfarlig bombe?

> har noget jeg gerne vil have fjernet fra jordens overflade ;)

Ja ja, det er jo snart nytår, så bare kom igang

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-08 21:09

"apollo14" <apollo14dk@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Men jeg må nøjes med ingenting, og dog. Jeg kunne godt bruge en bombe, har
> noget jeg gerne vil have fjernet fra jordens overflade ;)

Pas nu på med at rode for meget med dynamit.
Det er ikke alt, der med fordel kan sprænges væk

http://www.youtube.com/watch?v=AhP7hmQgvoc

Det her var i hvert fald en dum ide

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : apollo14

Dato : 21-12-08 21:55

Frodo Nifinger skrev:

> [...]
>
> Pas nu på med at rode for meget med dynamit.
> Det er ikke alt, der med fordel kan sprænges væk

Hehe hvem glemmer den, det var totalt grineren. Men så galt kommer det
nu ikke til at gå, hvis det nu var ;) Jeg hader dynamit, der er ting der
er sjovere :P