Swarfega?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-12-08 11:10

Hvor køber man Swarfega håndrens idag (6400-området)?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-08 11:16

> Hvor køber man Swarfega håndrens idag (6400-området)?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Det kan købes i Silvan:
<https://eshop.silvan.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10201&storeId=10201&productId=55002&langId=-100&categoryId=>

/Bent

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-12-08 12:02
Fra : Thore Jensen

Dato : 07-12-08 17:57

Bent Eriksen skrev:

> Det kan købes i Silvan:
> <https://eshop.silvan.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10201&storeId=10201&productId=55002&langId=-100&categoryId=>
>
> /Bent

så små bøtter det er pjat..
Det fåes også ved P. Lindberg i Vejen
http://www.lindbergshop.dk/shop/productinfo.asp?id=9032384

Thore

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-12-08 18:09

Thore Jensen skrev:

> så små bøtter det er pjat..
> Det fåes også ved P. Lindberg i Vejen
> http://www.lindbergshop.dk/shop/productinfo.asp?id=9032384

Da jeg lavede en søgning på "Swarfega" fik jeg détte resultat:

"Ingen varer fundet"

Sidst jeg købte Swarfega var det i en plasticpose hos AABC; en pose kostede
en tyver, men det er så osse en del år siden
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Thore Jensen

Dato : 07-12-08 21:52

Hans Paulin (6310) skrev:

> [...]
>
> Sidst jeg købte Swarfega var det i en plasticpose hos AABC; en pose kostede
> en tyver, men det er så osse en del år siden

Det gjorde jeg også, men jeg havde lige set den i butikken, så jeg
klikkede mig frem til den..
Thore

Fra : apollo14

Dato : 03-12-08 13:08

Hans Paulin (6310) skrev:
> Hvor køber man Swarfega håndrens idag (6400-området)?
Prøv lige vaskemiddel, altså det man vasker tøj med. Tro mig det er
meget bedre, og meget billigere. Dog skal man huske at smøre med creme
en gang imellem.
Ellers er smør også en god oliefjerner, hvor underligt det så end lyder.

Og sidst men ikke mindst, renseservietter som man bruger til blebørn,
når man er ude i byen, ufattelig man kan få sig selv til at bruge dem på
ens børn.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-12-08 13:23

apollo14 skrev:

> Prøv lige vaskemiddel, altså det man vasker tøj med.

Det er i et forsøg på at bløde plasticmalingstænk på bilen op (se evt. anden
tråd)

> [...]
> en gang imellem.
> Ellers er smør også en god oliefjerner, hvor underligt det så end

Samt magarine

> Og sidst men ikke mindst, renseservietter som man bruger til blebørn,
> når man er ude i byen, ufattelig man kan få sig selv til at bruge dem
> på ens børn.

Så lærte jeg osse noget i dag (nu med ét barnebarn siden 25.11.08 )
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 03-12-08 13:24

apollo14 wrote:

> [...]
> en gang imellem.
> Ellers er smør også en god oliefjerner, hvor underligt det så end lyder.

Kaffegrums virker osse rigtig udmærket som håndrens. Og det er ikke en
gang løwn.

Ebbe

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-12-08 13:29

Ebbe Kristensen skrev:

> Kaffegrums virker osse rigtig udmærket som håndrens. Og det er ikke en
> gang løwn.

Hvad med theposer? (drikker ikke kaffe )
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 03-12-08 14:28

Hans Paulin (6310) wrote:

> Hvad med theposer? (drikker ikke kaffe )

Desværre nej. Det er grumsets lette slibeeffekt, der gør at det virker -
og den er der jo lissom ikke ret meget af i brugte teblade

Ebbe

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-12-08 23:27

Ebbe Kristensen skrev:

> Det er grumsets lette slibeeffekt, der gør at det
> virker - og den er der jo lissom ikke ret meget af i brugte teblade

Ka være jeg alligevel ka polere bilen i det!?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Terkel Pedersen

Dato : 03-12-08 19:32

Hans Paulin (6310) wrote:
> Hvor køber man Swarfega håndrens idag (6400-området)?

Linolie er rigtig godt til at fjerne oliesnavs på hænderne. Og så er
linolie ugiftigt og et naturmiddel.

--
/tp

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-12-08 23:28

Terkel Pedersen skrev:

> Linolie er rigtig godt til at fjerne oliesnavs på hænderne. Og så er
> linolie ugiftigt og et naturmiddel.

Fint nok

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 03-12-08 19:42

On Wed, 3 Dec 2008 11:10:06 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Hvor køber man Swarfega håndrens idag (6400-området)?

Jeg plejer bare at tømme kaffefiltret og bruge lidt opvaskemiddel

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-12-08 23:26

Ivan Madsen skrev:

> Jeg plejer bare at tømme kaffefiltret og bruge lidt opvaskemiddel

Okay

Hans
www.zofiaoghans.dk