C-MAP max kort opdatering?
Fra : claus.b.p.

Dato : 02-12-08 21:15

Er der nogen der kan fortælle mig om nye C-Map Max kort opdateres kontinuert
hele året, eller om der er et tidspunkt på året man skal købe, for at være
sikker på at få nyeste version? Sagt på en anden måde, er det lige meget om
man købert nu, eller venter til foråret?

Mvh. Claus

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-08 01:21

Jeg bruger C-Map "brikker" - og de har meget forskellige dateringer, så
jeg ville umiddelbart mene, at de opdateres løbende. Men jeg ved ikke,
om man kan få at vide, hvornår næste "release" af et givet kort er på
bedding ...

Måske en forhandler får den information?

Flemming Torp - Gimle - DEN-61 - X-342 - Helsingør

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-08 08:38

> [...]
> for at være sikker på at få nyeste version? Sagt på en anden måde, er det
> lige meget om man købert nu, eller venter til foråret?

Hej Claus,

prøv at kontakte Lynettens Bådservice - snak med Klaus - han ved det.

venlig hilsen

JN

Fra : claus b.p.

Dato : 03-12-08 20:03

JN wrote:
> "claus.b.p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Claus,
>
> prøv at kontakte Lynettens Bådservice - snak med Klaus - han ved det.

OK, jeg tænkte bare at der måske var nogen her i gruppen der havde styr på
det. Har ikke fundet noget på CMAP's eller forhandlerhjemmesider.

Mvh. Claus