Maling af jolle?
Fra : Fynbo

Dato : 30-11-08 09:36

Daws.

Jeg er gået igang med at slibe min Crescent 498 helt ned
og har derfor et par spørgsmål til dette.

Den tidligere ejer har malet den med pensel og derfor er der
en masse penselspor, nogle af dem er 2 m/m dybe, så derfor
slibes den helt ned.

Hvilken maling skal jeg starte med på den rå glasfiber?

Hvor mange gange skal den have? Tænkte på 3-4 gange
sprøjtet på.

Fynbo

Fra : Harding Larsen

Dato : 30-11-08 16:50

Hej Fynbo,

Prøv på Google at skrive "den lille søstærke", så kan du
downloade en fin beskrivelse på hvordan du kan male din båd.

Mvh/Harding

Fra : Fynbo

Dato : 01-12-08 13:55

"Harding Larsen (slet 2ZLN9)" <harding@2ZLN9larsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:12280605910.934852038714613@dtext.news.tele.dk...
> Hej Fynbo,
>
> Prøv på Google at skrive "den lille søstærke", så kan du
> downloade en fin beskrivelse på hvordan du kan male din båd.

Mange tak..
Det kigger jeg på.

Fynbo