Nasa clipper Duet..... igen
Fra : Per Svendsen

Dato : 29-11-08 16:52

Hejsa
Som opfølgning til tidligere snak.....
På ebay vindes den imellem £107 og £120.
Jeg blev nr 2 med et bud på 110, og vinderen løb med den for 114.
MEN så fik jeg et offer fra sælger, jeg havde 18 timer til at sige ok til en
pris på £ 110.+ 8.95 i fragt.
Samtidig spurgte jeg på Nasa BM-1 ( digitalt amp og voltmeter )
Samlet pris incl fragt = £ 211.5 Svarer vel til 1900 dk kr.

Så nu venter jeg bare og ser hvilken transducer der følger med loddet.

mvh Per

Fra : Flemming N

Dato : 29-11-08 17:05

Prisen ser fornuftig ud.
Hvem tror du blev nr. 1?

/Flemming N

Fra : claus b.p.

Dato : 30-11-08 02:07

"Flemming N" <fnifjern@os.dk> skrev i en meddelelse
> Prisen ser fornuftig ud.
> Hvem tror du blev nr. 1?

Hi ....

Fik en navigator på Ebay uk for nogle uger siden, synes handlen var ok. Det
tog bare en krig for det engelske postvæsen at få den til DK. (Kunne se T&T
nummeret hos PostDk.) Men den dukkede da omsider op.

Mvh. Claus

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-08 17:16

Ja, det er en meget stor ulempe ved at købe i England. Deres postvæsen er
elendigt; til gengæld er det hulens dyrt. Forsendelsesmæssigt er det langt
bedre i andre lande. Tyskland fx.

Bjarke

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Mads Bo Falk

Dato : 02-12-08 10:09

De gange, jeg har købt i England, har jeg haft varerne indenfor 3-4 dage,
hvilket er OK, synes jeg! Og pundets kurs taler jo for at købe her...

--

Venlig hilsen

Mads Bo Falk,
S/Y Mathilde, Pd26, Århus

"Får og beder kan ej forstå
længslers tog over bølgen blå"

Jeppe Aakjær

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:4932bc4e$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : claus b.p.

Dato : 04-12-08 01:30

Mads Bo Falk wrote:
> De gange, jeg har købt i England, har jeg haft varerne indenfor 3-4
> dage, hvilket er OK, synes jeg! Og pundets kurs taler jo for at købe
> her...
Jeg ved ikke om det har noget at gøre med kursen, eller om det ikke snarere
er konkurrencesituationen i UK der giver gevinsten, men ingen tvivl om at
der er penge at spare frem for at købe i DK. Også på nye ting. Men som på
enhver anden auktion er det klogt at holde øje med de samlede omkostninger
når man regner ud om der er en besparelse. Der er auktioner jeg har holdt
mig fra pga. forsendelsesomkostninger, ligesom der har været sælgere der
ikke har virket tilstrækkeligt tillidsvækkende. Jeg overvejede også at
importere propeller direkte fra USA, men forsendelsesomkostninger og
risikovurdering endte med at dirigere min handel til Sverige, hvor jeg ikke
bare gjorde en rimelig god handel, men også fik en suveræn behandling.
Iøvrigt var forsendelsen fra UK et par uger undervejs, så hvis ikke jeg
havde fundet T&T nummeret i systemet, var jeg nok blevet noget urolig.
Sælger påstod endda at have valgt en bedre forsendelsesmåde end standard
post. Summa summarum: Sørg for at få track og trace nummer af sælger.

Mvh. Claus