Ny vogn
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-11-08 09:26

Hej

Folket har jo for vane at skrive når de får ny vogn, så her er lidt om min
ny erhvervelse:

Mastubtitsi Ugalant 2.0 begrænset version, med ovenlys vindue med strøm i,
hæmoridegrill, tåbelygter (overvejer at smadre dem, så man ikke kommer til
at tænde dem ved en fejl , jegholderfartenuansethvafandeniandregør dims,
næsten tætte ruder, blink i alle hjørner, skralderfunktion på bremserne
etc.. Ryster som bare faaan når man kør og bremser, så jeg skal lige ha fat
i et nyre bælte eller nye skiver! Har været rundt om jorden sølle 6,45
gange... det første brugte bil jeg har der er under 10 gang rundt om jorden.
Alt det elektriske fungere (endnu).
Formål: at transportere mig de næste 7 måneder.
Pris 7000

Stefan

Fra : ShutEye

Dato : 27-11-08 12:14

> Folket har jo for vane at skrive når de får ny vogn, så her er lidt om min
> ny erhvervelse:
<klip>

Haha tak for den herlige beskrivelse af det (næsten) nye automobil :)

Fra : Claus Frørup

Dato : 27-11-08 13:26

Isang tao pinangalanan, Stefan Jacobsen nagsulat:

>Hej
klip
>Formål: at transportere mig de næste 7 måneder.
>Pris 7000

Det var dyrt, brormanden og jeg plejer at finde sådanne perler til ca.
2000 kr
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-11-08 13:55

> Det var dyrt, brormanden og jeg plejer at finde sådanne perler til ca.
> 2000 kr
> --
Vi er jo nogle der har råd til at betale prisen

Stef

Fra : Claus Frørup

Dato : 27-11-08 18:05

Isang tao pinangalanan, Stefan Jacobsen nagsulat:

>Vi er jo nogle der har råd til at betale prisen

Vi andre køber ekstra benzin...
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-11-08 19:48

> Vi andre køber ekstra benzin...
> --
Der er da ingen grund til at købe mere end man skal bruge

Stef

Fra : Claus Frørup

Dato : 27-11-08 20:19

Isang tao pinangalanan, Stefan Jacobsen nagsulat:

>Der er da ingen grund til at købe mere end man skal bruge

Jo jo.... så har man lidt ekstra til onde tider

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-11-08 22:27

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
> Isang tao pinangalanan, Stefan Jacobsen nagsulat:

> Jo jo.... så har man lidt ekstra til onde tider

Hvis I har købt da benzinen var dyrere end den er nu,
hvordan føles det så?

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Claus Frørup

Dato : 28-11-08 13:14

Isang tao pinangalanan, Uffe Bærentsen nagsulat:

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

>Hvis I har købt da benzinen var dyrere end den er nu,
>hvordan føles det så?

Som de førnævnte Onde tider
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Kent Glerup

Dato : 27-11-08 19:53

Stefan Jacobsen skrev:
> [...]
> Alt det elektriske fungere (endnu).
> Formål: at transportere mig de næste 7 måneder.

Tillykke med vogntøjet!
Det skal nok blive underholdende den næste tid

/Kent Glerup

Fra : Ivan Madsen

Dato : 27-11-08 19:55

On Thu, 27 Nov 2008 19:53:25 +0100, Kent Glerup
<kent@glerupYEAH-olesenRIGHT.dk> wrote:

>Tillykke med vogntøjet!
>Det skal nok blive underholdende den næste tid

Jeg havde en kollega som købte noget lignende - han havde et pokkers
besvær med at skaffe ABS-følere fra huggere, ellers kørte den nærmest
problemfrit. Så held og lykke med den!

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-11-08 20:06

> Jeg havde en kollega som købte noget lignende - han havde et pokkers
> besvær med at skaffe ABS-følere fra huggere, ellers kørte den nærmest
> problemfrit. Så held og lykke med den!

Ja det er nok nemmere at skifte bilen så
Stef

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-11-08 20:05

> Tillykke med vogntøjet!
> Det skal nok blive underholdende den næste tid

Takker, ja nok mere underholdende end hvad godt er

Stef

Fra : Kent Glerup

Dato : 27-11-08 20:22

Stefan Jacobsen skrev:

> Takker, ja nok mere underholdende end hvad godt er

Tjah.. Hvis den klarer de næste 7 måneder med begrænsede udgifter, og du
eventuelt kan få nogle få tusinde for den bagefter, så har du sgu' været
billigt kørende!

/Kent Glerup

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-11-08 20:56

> Tjah.. Hvis den klarer de næste 7 måneder med begrænsede udgifter, og du
> eventuelt kan få nogle få tusinde for den bagefter, så har du sgu' været
> billigt kørende!

Tjoo det er ikke så meget de 7 mdr. det er mere de ca. 25000 km den skal
klare på den tid

Stef

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-11-08 19:57

Stefan Jacobsen skriver:

> Folket har jo for vane at skrive når de får ny vogn, så her er lidt om min
> ny erhvervelse:

Den lyder såmænd meget spændende....

Te-løk

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-11-08 20:06

> Den lyder såmænd meget spændende....
>
> Te-løk

Ja det ender den jo nok med at være

Stef

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 27-11-08 22:36

On Thu, 27 Nov 2008 22:27:25 +0100, Uffe Bærentsen wrote:

> "Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis I har købt da benzinen var dyrere end den er nu, hvordan føles det
> så?

Det hjælper hvis man tænker på hvor længe man har været om at få det
brugt...