"Pendler"-bil
Fra : Fly Christensen

Dato : 23-11-08 17:15

Davs!

Efter en lille tur til Köln og tilbage med en lille omvej omkring
Brilon, har jeg nu hentet en anden bil. Det er blevet til en Mondeo fra
2004. Desværre er den sølvfarvet og ikke RacingBlue, men det er til at
leve med. En RacingBlue skulle hentes et stykke længere væk og var
dyrere, hvis det også skulle være med 6 gear. Den kører absolut skønt på
motorvejen, så jeg glæder mig til at komme ud at køre i den til hverdag.
Jeg kører ca. 40.000 km om året, men med et indbygget gasanlæg, er det
billeger end en tilsvarende diesel.

Når det en gang bliver lyst igen, kan jeg prøve at tage et par billeder.

Fly

Fra : Tom

Dato : 23-11-08 18:54

> [...]
> billeger end en tilsvarende diesel.
>
> Når det en gang bliver lyst igen, kan jeg prøve at tage et par billeder.

Jeg glæder mig da til at se din ST220

--
Tom

Fra : Fly Christensen

Dato : 24-11-08 05:12

On Sun, 23 Nov 2008 18:54:29 +0100, "Tom" <christensen@bigfoot.com>
wrote:

>Jeg glæder mig da til at se din ST220

Vi kan jo sammenligne, når du igen er i Förde Park.

Fly

Fra : Tom

Dato : 24-11-08 17:32

> Vi kan jo sammenligne, når du igen er i Förde Park.

Er jeg hver weekend......er for dyrt at handle i danmark :)

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 24-11-08 20:24

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Tillykke med den - fed vogn.
Men skuffende, at du ikke valgte blå med hvide hjul !!

> ...er for dyrt at handle i danmark :)

Dét er jo ellers grunden til det høje lønniveau...

Fra : Tom

Dato : 24-11-08 20:41

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Tillykke med den - fed vogn.
> Men skuffende, at du ikke valgte blå med hvide hjul !!

> Dét er jo ellers grunden til det høje lønniveau...

hehe, jeg tager det "bedste" fra to lande...og glæder mig over at de fleste
ikke gør det samme ellers så det slemt ud for danmark

--
Tom

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-11-08 05:35

On Mon, 24 Nov 2008 19:23:44 GMT, "Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk>
wrote:

>"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

>Tillykke med den - fed vogn.
>Men skuffende, at du ikke valgte blå med hvide hjul !!

Den havde jeg forudset fra din side af

Men der var lige et par småting, som gjorde, at jeg var nødt til at
fravælge en blå.

Fly

Fra : Mogens

Dato : 26-11-08 06:20

> Den havde jeg forudset fra din side af

Klart :)

> Men der var lige et par småting, som gjorde, at jeg var nødt til at
> fravælge en blå.

Er det en st car?

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-11-08 16:07

On Wed, 26 Nov 2008 05:20:02 GMT, "Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk>
wrote:

>"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i en meddelelse

>Klart :)

>Er det en st car?

Yeps. Jeg skal til tider have varer med til under, så dt skulle enten
være kombi eller hatchback.

Fly

Fra : Mogens

Dato : 28-11-08 18:58

> Yeps. Jeg skal til tider have varer med til under, så dt skulle enten
> være kombi eller hatchback.

Jég er misundelig
Nu er det jo blevet muligt i eet af selskaberne at lease 3 år gamle biler.
Jég ville gerne ha' leaset sån en blå ST220 st car, men må altså nøjes med
min Leon

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-08 12:35

> Jeg kører ca. 40.000 km om året, men med et indbygget gasanlæg, er det
> billeger end en tilsvarende diesel.

Hvor kan man tanke diesel idag ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-11-08 15:54

Eque skriver:

> Hvor kan man tanke diesel idag ?

Næsten enhvert tankanlæg har diesel i dag.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe