Utæt VP 2002 motor!
Fra : Leif Langgaard

Dato : 23-11-08 19:46

Hej

Jeg så lige dette "snask" oven på min motor, men har ikke haft tid/mulighed
for at finde ud af hvad det er der kommer ud

Kik på billedet og se om i kan komme med et bud!

Der har ikke været nogen diesellugt eller udstødningslugt i båden.

http://www.myupload.dk/showfile/112814dabc9.jpg/

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 23-11-08 23:24

> [...]
>
> Kik på billedet og se om i kan komme med et bud!
>
> Der har ikke været nogen diesellugt eller udstødningslugt i båden.

Det ser ud til at komme fra topdækslet, som slangen ligger op af. Det er
ikke specielt kompliceret at skifte pakningen.
Af med dækslet, fjerne gamle pakning, rengøre, ligge ny pakning på og spænde
dækslet på igen.

Mvh
Leon

Fra : Leif Langgaard

Dato : 25-11-08 20:25

"Leon Hulstrøm" <LeonSPAMME@hulstroem.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke specielt kompliceret at skifte pakningen.
> Af med dækslet, fjerne gamle pakning, rengøre, ligge ny pakning på og

Hej

Tak for tippet, jeg vil se på det!

Men bør der være så stort tryk under det dæksel!

Da jeg tørnede motoren sidst "piftede" den som om der kom noget luft ud et
sted!