nye dæk til Touareg
Fra : Finn

Dato : 18-11-08 19:26

hej
nogen i gruppen der har gode erfaringer med vinter/helårsdæk til en VW
Touareg

str er 235/65-17 - og den kan ikke køre stærkt så T-mærkning burde være ok

der sidder noget continental på nu - de er ret lydløse - men slidte.

jeg vil helst slippe for at skulle skifte dæk til sommer/vinter - så helst
nogen man bare kan køre på indtil de er slidt op

mvh

Finn

Fra : oz3bto

Dato : 18-11-08 21:56

"Finn" <fnid@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg vil helst slippe for at skulle skifte dæk til sommer/vinter - så helst
> nogen man bare kan køre på indtil de er slidt op

Bruger selv 235/75R15 og er super glad for mine Bridgestone A/T
Støjsvage godt greb på tør og våd vej.. Gode i sne
Super på stranden og kan gå off road i smadder osv

Også er de billige og er ret sikker på at de findes i din str