omregning af dækstr.
Fra : Johnny B [ 2000 Frb.~

Dato : 18-11-08 00:03

min bil kører med 205-55-16 som standard ( sommer dæk )

hvis jeg skal have vinterdæk i 15", hvad hedder dækstr. så ?

og hvad det det er 17" ?

er der en smart måde at "omregne" dækstr. på ?

--
Johnny B [DK 2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-11-08 02:34

"Johnny B [ 2000 Frb. ]" <SLET_ALT_DETTE_johnnyb2000@gmail.com> skrev i
meddelelsen news:4921f828$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...

http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

--
Per

Fra : Mogens

Dato : 18-11-08 05:36

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

Prøv at kigge nederst på dette link:
www.dkfritidbil.dk/diverse/oplysninger.htm

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 19-11-08 12:02

> min bil kører med 205-55-16 som standard ( sommer dæk )
> hvis jeg skal have vinterdæk i 15", hvad hedder dækstr. så ?
> og hvad det det er 17" ?
> er der en smart måde at "omregne" dækstr. på ?

Tjek lige om der er plads til dine bremser hvis du vælger en mindre
størrelse fælg!

/tue