Fabia 2
Fra : tp

Dato : 17-11-08 21:18

Hej

Lige et par hurtige spørgsmål til andre ejere af sådan en fætter

1 - kan det passe at man ingensteds kan se motortemp?
2 - Lydanlæg. Det lyder ganske simpelt skrækkeligt. Er der nogle der har
prøvet at gøre noget ved dette og har input? Skal ikke være noget med
pumpebas etc, blot så man ikke får hovedpine af at høre radio

Mvh TP
Fabia Greenline

Fra : Lars [6710]

Dato : 18-11-08 12:55

tp skrev:
> [...]
> har prøvet at gøre noget ved dette og har input? Skal ikke være noget
> med pumpebas etc, blot så man ikke får hovedpine af at høre radio

1 - Ja med mindre man vælger et højere udstyrsniveau med maxidot
display, så mener jeg man får kølevandstemperatur måler med.... det gør
man ihvertfald på en "almindelig" fabia og på Roomsteren..

2 - Jeg har selv en Roomster med det hersens DANCE radio værk.... Og
well det er da ikke super spitzen Hi-Fi, men det hjælper væsentligt at
proppe 4 ekstra højttalere i bilen. SYnes måske ikke den er så godt
altid at holde fat i signalet eller at skifte automatisk til en anden
frekvens, men med MP3 filer (med en pæn bitrate) på en CD lyder det nu
ikke så ringe igen

mvh

Lars

Fra : tp

Dato : 18-11-08 18:05

> 1 - Ja med mindre man vælger et højere udstyrsniveau med maxidot display,
> så mener jeg man får kølevandstemperatur måler med.... det gør man
> ihvertfald på en "almindelig" fabia og på Roomsteren..

Hmm, nå men håber der er et eller andet der tænder hvis den får det for
varmt så

> [...]
> fat i signalet eller at skifte automatisk til en anden frekvens, men med
> MP3 filer (med en pæn bitrate) på en CD lyder det nu ikke så ringe igen

Tak for info. Jeg vil straks høre skoda hvad det skal koste at få flere
højtalere i

Mvh TP