Solen skinner på Sjællandske bådejere der ~
Fra : Ukendt

Dato : 08-11-08 21:38

Se nu her:

http://netbaad.com/product.asp?product=5231

Endelig lidt konkurrence på udstyrspriserne her i Københavns området. I lang
tid har "rebellerne" kun ligget på Fyn og i Jylland, men nu ser det ud til
at de stedlige "Fast høje listepris-butikker" får en god grund til at gøre
sig lidt mere umage.

Og jeg synes jo det er skønt, at det sker i min hjemhavn !!

Bjarke

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Harding Larsen

Dato : 11-11-08 09:07

I Langtursejlernes blad skrives der om emnet:

I Danmark er bådudstyr ukristeligt dyrt, og flere og flere køber
jo derfor deres udstyr over nettet i England, men også Tyskland
kan være med.
Der er gjort flere gode indkøb på www.toplicht.de.
Husker man at betale med Visa/Dankort er man sikret bedst muligt
idet banken kan tilbagekalde betalingen, såfremt varen ikke
dukker op eller du har anden begrundet indsigelse.
Gert Brïgge skriver tillige:
Mit spørgsmål til bådudstyrsbranchen skal være:
- er det ikke bedre med en mindre fortjeneste, end slet ingen
fortjeneste? (ved at sejlerne fremover handler over nettet)

Mvh/Harding

Bjarke M. Christensen <Bjarkegrevestranddk> (snabel-a) (punkt)

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-08 16:53

Enig. I den branche hvor jeg arbejder går opgaven til den virksomhed som
leverer den bedste 'pris ift ydelse'. Sådan bør det også være hos
udstyrforhandlere.

Bemærk iøvrigt at neetbaad.com måske er lidt unik på nordisk niveau. Læs:
http://www.presswire.dk/netbaad+com-er-billigst-i-skandinavien-8-17136.asp

Jeg har faktisk oplevet et at nogle vare jeg skulle bruge ser billige ud i
tyskland men alligevel er billigst hos netbaad, da der tilkommer mindre
omkostninger.

Man skal se sig for og være skeptisk. Eller bliver man snydt af forretninger
der bare vil skumme fløde ....

Bjarke
--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

"Harding Larsen (slet TCVO6)" <harding@TCVO6larsen.tdcadsl.dk> wrote in
message news:12263912630.881185343505233@dtext.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-08 16:58

Hov ... vi kører jo lige åben og ærlig her i gruppen, så jeg skylder lige
følgende:

Jeg blev glad for at netbaad åbner i hundige. Men mindst lige så glad da en
af vennerne nede i havnen fortalte mig, at han havde sagt sit gamle job op i
sidste uge for at starte som butiksbestyrer i ... 'Netbaad Hundige'

Han er Maxi 999 sejler og han gastede på min båd på watski2star i august.

Blot så I ved det !! Det giver mig lidt indblik i denne spændende forretning
og hvis jeg ikke er helt objektiv må i bare bede mig "knytte sylten" ....

Bjarke

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> wrote in
message news:4919aa56$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Steffen Skov

Dato : 11-11-08 18:12

O-høj
Som hjemmeliggende i Århus har min primære bådpusher været i Egå. Da Ole
havde den, hed det "Egå båd udstyr". Ole var altid til en god snak, og som
gammel sømand på verdenshavene kunne han altid give en god vejledning.
Desuden gav han nedslag i prisen, om han kunne. Ellers grinede han bare - og
det er jow ærlig snak. Efter Oles pensionering har sønnen overtaget firmaet,
og udviklet til hvad, det er i dag. Jeg kan savne Ole og kone i butikken,
men Christian har opbygget et moderne koncept for forretningen med samme
gode vejledning og betjening.
Jeg kan kun støtte lanceringen af deres nye butik på "Djævleøen". Så
Bjarke - du må til at få muldvarpeskindet op af lommen (du mangler sikkert
mere end mig)
Objektiv? Hvorfor ikke? Kan netbaad overleve er det kun et gode for alle
købelystne sejlere i Danmark.
Hilsen Steffen
--
"Havet bringer hvert menneske nyt håb,
som søvnen bringer drømme"!

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:4919ab7c$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Jens

Dato : 13-11-08 20:12

Hej

Jeg har handlet et par gange i Netbåd, over nettet, senest et nyt bådstativ.

Jeg har kun gode erfaringer.
En 'almindelig' nethandel uden personlig kontakt går hurtigt og præcist.

En mail forespørgsel på en reservedel til et 2 år gammelt køb besvares
hurtigt og kompetent, med et godt råd, selvom de ikke selv førte delen.

Købet af stativ skete delvist over telefon, da jeg ville være helt sikker på
målet. Igen venlig og kompetent betjening.

Stativet var lagervare, blev leveret i Nordjylland og var ~3000 kr
billigere end nærmeste konkurrent - og bedre kvalitet.

Så Netbåd kan kun anbefales,

........ og jeg kender ikke ejerne, ell lgn

mvh
Jens

..

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:4915f8a5$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...