Pas på falske Øl
Fra : Ukendt

Dato : 07-11-08 21:31

Det er simpel hen for dårligt

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1077134.ece

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Mogens

Dato : 07-11-08 21:35

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse

> Det er simpel hen for dårligt
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1077134.ece

Det er jo ikke meget mobilt over det gag...
(en trold springer ud af æsken, når du klikker på linket i teksten, der
linkes til...)

Fra : Ivan Madsen

Dato : 07-11-08 21:35

On Fri, 7 Nov 2008 21:30:43 +0100, "PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik .
dk> wrote:

>Det er simpel hen for dårligt
>
>http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1077134.ece

ja, noget pis at fyre af - du har prøvet at komme væk fra siden, ikke?

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-08 22:25

Hvordan den lige er endt her ved jeg sku ikke !!!

Hmmmmm skulle være sendt privat Grrrrrrrr

Og undskyld jeg har brugt 2 min af jeres liv ;)

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Ego

Dato : 07-11-08 22:57

PE skrev:
> Hvordan den lige er endt her ved jeg sku ikke !!!
>
> Hmmmmm skulle være sendt privat Grrrrrrrr
>
> Og undskyld jeg har brugt 2 min af jeres liv ;)

og hvad så?
Det er da meget mindre end hvad de flest bruger på at brokke sig her hver dag.
Tag du blot en snebajer til.

Ego

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-08 00:33

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev :

>Hmmmmm skulle være sendt privat Grrrrrrrr

>Og undskyld jeg har brugt 2 min af jeres liv ;)

Åehh - du er da tilgivet , selv om det unægteligt var noget sjovere
da Flemming aka thunder et eller andet tog fejl at email og
nyhedsgruppen ;)

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-08 01:05

Den husker alle vist ;) hmmmmm men jeg husker den som den var i Mc gruppen
;)

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-11-08 10:49

On Sat, 08 Nov 2008 00:32:48 +0100, jan_stevns wrote:

>Åehh - du er da tilgivet , selv om det unægteligt var noget sjovere
>da Flemming aka thunder et eller andet tog fejl at email og
>nyhedsgruppen ;)

Ja, den 17-10-2004 kl. 23.01 vil gå over i historien som en af de
fkoveste fejlpostninger.
Jeg har naturligvis gemt tråden...

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-08 11:18

Hr. Jensen <pomanden@hotmail.com> skrev :

>Ja, den 17-10-2004 kl. 23.01 vil gå over i historien som en af de
>fkoveste fejlpostninger.

>Jeg har naturligvis gemt tråden...

Og jeg har gemt skærmen ! Den blev aldrig sig selv ;)

--
Jan_stevns

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 08-11-08 15:50

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, den 17-10-2004 kl. 23.01 vil gå over i historien som en af de
> fkoveste fejlpostninger.
> Jeg har naturligvis gemt tråden...

Man sidder og ransager sin hukommelse gør man
Kan ikke huske "sagen", og synes ikke Google er til megen hjælp for en gangs
skyld.
Har søgt både her i gruppen og dk.fritid.motorcykel.
Er der nogen der kan genopfriske min hukommelse?

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Ivan Madsen

Dato : 08-11-08 16:06

On Sat, 8 Nov 2008 15:50:11 +0100, "Ole Gaarde Kristensen"
<netpost98@hotmail.com> wrote:

> [...]
>skyld.
>Har søgt både her i gruppen og dk.fritid.motorcykel.
>Er der nogen der kan genopfriske min hukommelse?

Lad os i denne bilverden kalde det oplysning om en form for vibrerende
"gearstang", så har vi vist ikke trådt på nogens ømme tæer ) Den
var vist tiltænkt dk.snak.seksualitet ))

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-11-08 16:11

> [...]

>skyld.
>Har søgt både her i gruppen og dk.fritid.motorcykel.
>Er der nogen der kan genopfriske min hukommelse?

Prøv søge på ordet dildo.
Hos Goodle Groups er den godt nok tidsstemplet kl. 22.01...

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-11-08 16:13

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : ShutEye

Dato : 08-11-08 01:50

> Hvordan den lige er endt her ved jeg sku ikke !!!
>
> Hmmmmm skulle være sendt privat Grrrrrrrr
>
> Og undskyld jeg har brugt 2 min af jeres liv ;)

Haha det er ok. Morede mig fint :)

Fra : Andersen [3650]

Dato : 08-11-08 09:21

Følgende er skrevet af PE:
> Hvordan den lige er endt her ved jeg sku ikke !!!
>
> Hmmmmm skulle være sendt privat Grrrrrrrr
>
> Og undskyld jeg har brugt 2 min af jeres liv ;)

OK med mig. Den var sq helt fin.
Morede mig kongeligt. Men brokkehoveder skal der altid være.
Hvis der ikke er plads til lidt humor (uden for topic) så er
verden sq af lave.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-11-08 00:02

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan den lige er endt her ved jeg sku ikke !!!
>
> Hmmmmm skulle være sendt privat Grrrrrrrr
>
> Og undskyld jeg har brugt 2 min af jeres liv ;)

2 minutter?
Det tog godt nok noget længere tid.
Men når det er sagt, så blev de 2 mintter da ikke spildt.
God underholdning er aldrig spildtid

Hvis du lover _ikke_ at ærgre dig over at den havnede her, vil jeg tilgive
dig fadæsen )))

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 08-11-08 16:37

On Sat, 08 Nov 2008 16:05:55 +0100, Ivan Madsen wrote:

> Lad os i denne bilverden kalde det oplysning om en form for vibrerende
> "gearstang", så har vi vist ikke trådt på nogens ømme tæer ) Den var
> vist tiltænkt dk.snak.seksualitet ))

Hvor svært kan det være? (Historien er oven i købet fra før jeg fik
kørekort, endsige bil..)

http://kortlink.dk/google/5y78

(4.4 cm i OMKREDS? Det var sgutte møj slagvolumen, det kan blyw te'...)

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-08 17:13

Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev :

>Hvor svært kan det være? (Historien er oven i købet fra før jeg fik
>kørekort, endsige bil..)

>http://kortlink.dk/google/5y78

>(4.4 cm i OMKREDS? Det var sgutte møj slagvolumen, det kan blyw te'...)

Total griner !

Jamen hvis folk påstår jeg er glemsom , må de jo tro om igen ;)

Man kan sige meget - men Flemming tog den eddergodnok med stoisk ro !

( der - haha - fandtes ....æ åehh mave ... nok heller ikke andre valg
---- phhhhhhhhhh-----------tihithiii )

--
Jan_stevns