Så er der billige både!
Fra : Ole Pagh

Dato : 03-11-08 18:06

Der er kommet en ny site med gratis annoncer (konkurrent(?) til dba,
guloggratis m.fl.).

De har også både:
Kompass 33 sejlbåd: kr. 55,-
27' sejlbåd: kr. 72,-
Viksund 27 motorsejler 1982: kr. 195,-
Albin Vega: kr. 185,-

Så det er nu der skal handles... lol
Man har måske råd til at købe dem alle 4. :/

Se annoncerne her:
http://dlba.dk/index.php?option=com_sobi2&catid=7

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 03-11-08 18:13

"Ole Pagh" <olpx@xjyllingesydx.xdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Albin Vega: kr. 185,-
>
> Så det er nu der skal handles... lol
> Man har måske råd til at købe dem alle 4. :/

Den holder ikke i retten i DK.. Der er nemlig noget der hedder "at handle i
ond tro"

/Leon

Fra : Ole Pagh

Dato : 03-11-08 18:19

Følgende er skrevet af Leon Hulstrøm:

> Den holder ikke i retten i DK.. Der er nemlig noget der hedder "at handle i
> ond tro"

Overså du de 2 smileys ( lol :/ )?:

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Kondrup

Dato : 03-11-08 16:13

Kære alle
Jeg ville nu passe meget på med de nuller - se
http://www.baadmagasinet.dk/index.php?sid=1&cid=9087&1225754703
Hilsen
Jens

Fra : claus b.p.

Dato : 05-11-08 14:13

> [...]
> Albin Vega: kr. 185,-
>
> Så det er nu der skal handles... lol
> Man har måske råd til at købe dem alle 4. :/

Ærgerligt nok har jeg ikke set havnepladser annonceret i det prisniveau...
Men man kan selvfølgelig se om ikke der findes en lastvogn med kran til et
par hundrede kroner, - så kan man jo bare tage båden(e) med hjem i haven.

Mvh. Claus

Mvh. Claus